Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Značka Oresi patří mezi stálice v oblasti prodejců kuchyní. „Naše kuchyně zná opravdu každý, byť si to možná ani neuvědomuje,“ tvrdí JUDr. Jaroslav Drahovzal, technicko-provozní ředitel Oresi, s nímž jsme si povídali nejen o firmě, ale také o důležitosti telekomunikačních služeb v režii Vodafonu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jaroslav Drahovzal, Oresi | foto: iDNES.cz

Proč myslíte, že vaše kuchyně zná každý?
Jedním hlediskem je samozřejmě velikost. Společnost Oresi je největším prodejcem kuchyní v České republice a jedničkou na trhu jsme především díky našim zákazníkům. A díky atraktivnímu vzhledu, flexibilitě a odbornému zázemí jsou naše kuchyně oblíbené také u filmových a televizních architektů. Proto je můžete vidět v různých televizních pořadech a seriálech, například Jak se staví sen, Rady ptáka Loskutáka, Ordinace v růžové zahradě, Cesty domů, Ulice nebo Vše o vaření a dalších.

Jak jste do tohoto stavu dospěli?
Když tato firma před více než deseti lety začínala, neuměla si takovou unikátní pozici v oboru ani představit. Oresi je typická success story o geniálním nápadu klasického selfmademana, který vůbec netušil, že se bude věnovat kuchyním. Kvůli obtížně naplnitelné potřebě sehnat kuchyň pro tetičku nebo babičku zjistil dnešní majitel, že na českém trhu neexistují kuchyně v nižší a střední cenové kategorii, a začal je hledat. Tak vzniklo Oresi.

Jak sháněl do začátků kapitál?
To patří také k té success story. Bylo to přesně jak v americkém filmu. Nejprve prodal tři kuchyně, z výdělku nakoupil moduly a prodal pět kuchyní, z jejichž výnosu nakoupil deset kuchyní a tak dále, až byl za nějakou dobu milionářem. A vytrvale investoval do firmy tak, aby si každý zákazník musel všimnout, že kuchyně, které jsou vlastně nejlevnější ve své kategorii, se prodávají v krásném prostředí a s prodejním servisem, který odpovídá mnohem dražším výrobkům.

V jaké fázi firmy se nacházíte teď?
Možná vám to bude připadat jako nadsázka, ale já vám osobně ručím za pravdivost. Oresi se celou dobu své existence nachází v jediné fázi vývoje – v rozvoji.

Obzvláště ve fázi rozvoje se každá firma potýká s konkurencí. Jak to s ní vypadá na trhu s kuchyňskými linkami?
Konkurenci máme férovou a neférovou. Velké firmy jsou si vědomy pozice Oresi jako jedničky na trhu a obratně přejímají naše komunikační slogany, názvy kampaní a marketingové prvky. V jistém smyslu je to ocenění naší práce, bereme to tak, že jsme konkurenci rádi inspirací. Pak je tu ovšem konkurence neférová, většinou spíše malá kuchyňská studia a truhlářské dílničky, které posílají své zákazníky, aby u nás získali zdarma návrh kuchyně, který se jim potom pokoušejí realizovat levněji za použití horších materiálů, méně kvalitního příslušenství a samozřejmě s kratší nebo vůbec žádnou zárukou. Mimochodem, naše záruka trvá sedm let a je pro absolutní jistotu zákazníka na naše náklady pojištěna. To nikdo jiný na trhu nenabízí. Je to řešení originál od Oresi.

Máte několik desítek poboček a velké množství zákazníků, což vyžaduje i kvalitní zázemí například z pohledu logistiky nebo telekomunikací.
Telefonická komunikace se zákazníky je nedílnou součástí našich služeb, proto potřebujeme kvalitní služby a pokud možno jednoduchou obsluhu. To vše v jednom balíku řešení OneNet nám před pěti lety nabídl Vodafone v rámci vypsaného výběrového řízení, proto jsme k němu přešli od konkurence.

Jaké služby od Vodafonu využíváte?
Využíváme komplexní řešení firemní komunikace OneNet téměř v plné šíři. Od mobilních a pevných linek, přes pevné datové připojení, kdy na centrále využíváme pevné symetrické datové připojení řešené z důvodu dostupnosti interních služeb Oresi pomocí primární a záložní linky, primární připojení realizované pomocí bezdrátové technologie Vodafone P2P a na prodejnách ADSL a VDSL, až po nadstavbové ICT služby, jakými jsou například Centrální internet, Managed PBX, Virtuální privátní server a zaměstnanecký program. Velkým benefitem je pro nás samoobsluha, díky které si můžeme nastavovat takřka všechny mobilní a datové služby pro celou firmu.

Co vnímáte jako nejdůležitější ve spolupráci s dodavatelem telekomunikačních služeb?
Neustálou inovaci a rozšiřování portfolia služeb. A také kvalitní komunikaci, která nám funguje výborně. Máme přiděleného konzultanta, který je velmi ochotný a vždy pro nás dokáže najít přijatelné řešení.

Vodafone neustále vylepšuje pokrytí signálem a nedávno dokonce vyhrál v nezávislém testu kvality sítě ve volání a mobilních datech v ČR a získal certifikát Best in Test od německé společnosti P3 communications GmbH. Je pro vás podobné uznání vašich dodavatelů důležité?
Vylepšování pokrytí LTE signálem nemá přímý vliv na naše podnikání, ale je vždy jen k dobru, protože nejsme nijak omezeni v přístupu na internet. Získaný certifikát je pro nás známkou kvality, svědčí o tom, že jsme vsadili na dobrého partnera a že se nám přechod k Vodafonu vyplatil.



Témata: P2P 

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.