Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

W&P Euronova jsou mistři svého oboru v outdoorové reklamě

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Rychlý a populaci zasahující start reklamní kampaně? Zapomeňte na letáky, denní tisk a vrhněte se na venkovní reklamu. Bilboardy, bigboardy, venkovní LED TV, to je W&P EURONOVA s.r.o , jednička na trhu v oblasti outdoorové reklamy v západních Čechách.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

W&P Euronova s.r.o mistři svého oboru v outdoorové reklamě | foto: EuroNova & Partner´s spol.s r.o.

Outdoorová reklama patří, podle mnoha studií, mezi média s nejsilnějším dopadem a působností na lidi

Majitel mediální skupiny EuroNova Group, Radek Novák, udělal ve svém životě významný krok, koupil svou největší konkurenci, společnost W&P patřící německé mediální skupině Heriberta Wühra.

„W&P jako největší poskytovatel reklamních ploch na západě Čech byla naší největší konkurencí. Vždy jsme ji považovali za respektovaného konkurenta. Pro mě to bylo zásadní rozhodnutí, avšak tahle výzva mi přišla jako jediná rozumná. Musíte pochopit, že stavět dnes nové plochy je téměř nemožné, tedy pokud chcete rozvoj a expanzi, musíte jít jedině cestou akvizice. Jsou tu samozřejmě ještě drobní poskytovatelé reklamních ploch, ale nikdo, kdo by představoval nějaký zásadní expanzní posun, tu už není. Já mám rád výzvy, tak mi přišlo zajímavé v životě mých společností koupit někoho, kdo je větší, než jsme my.“

„Tenhle projekt jsme připravovali s mým akvizičním týmem téměř sedm měsíců.“ „Zařazením W&P do mediální skupiny EuroNova Group došlo ke spojení billboardová sítě a společně tak pokrýváme nyní 70 % trhu s venkovní reklamou na západě Čech,“ uvedl Radek Novák.

V současné době se společnost věnuje stabilizaci svých pozic na trhu. Sjednocení rozdílných firemních kultur a nasměrování celé skupiny do dalších výzev. Po akvizici se výkonného řízení ujala nově jmenovaná ředitelka Mgr. Daniela Štíchová. Strategické plány a rozvoj nadále zůstaly pod vlivem majitele skupiny Radka Nováka.

„U outdoorové reklamy je kladen důraz především na kvalitu plochy, její umístění a průběžný servis,“ řekla výkonná ředitelka společnosti Mgr. Daniela Štíchová. Největší roli pak hraje lokalita vystavěného nosiče či případné nasměrování a výhledová vzdálenost plochy. Pravidelnými kontrolami reklamních nosičů předchází společnost snížení efektivity kampaně z důvodů vandalismu nebo poškození plakátů v důsledku klimatických podmínek. Obsazenost reklamních ploch je v průměru 80 %, což reprezentuje kvalitu sítě W&P EURONOVA asi nejvýstižněji.

Obchodní zástupci firmy nenechávají nic náhodě a klientům se věnují v celém procesu realizace kampaně. Poskytují jim veškerý full-servis, který zahrnuje poradenství při výběru nejvhodnějších lokalit a médií přes zajištění grafického motivu, vytištění plakátu, výlep a samozřejmě fotodokumentace kampaně. Nyní tím, že do skupiny patří i polygrafická výroba - velkoformátová digitální tiskárna, zajišťuje společnost pro své klienty i výrobu plakátů a další POS a POP materiály.

„Naše společnost disponuje 550 nosiči na území Plzeňského a Karlovarského kraje, ať už se jedná o billboardy o rozměru 5,1 x 2,4 m nebo bigboardy o rozměru 9,6 x 3,6 m,“ uvedla ředitelka W&P EURONOVA s.r.o , Mgr. Daniela Štíchová.

Společnost také nabízí výstavbu nové plochy v klientem vybrané lokalitě. Vyjma bilboardů a velkých reklamních ploch může klient svou kampaň uvést do lidského podvědomí také menšími formáty určenými například pro navigaci na sloupech veřejného osvětlení. W&P EURONOVA nabízí navigační řešení na sloupech exkluzivně v Plzni, Karlových Varech, Sokolově a dalších městech západních Čech. „Obchodujeme i řadu jiných venkovních ploch jako jsou lavičky, prosvícené plochy na zastávkách městské dopravy, mostní reklamy, LED obrazovky, lamelové-pohyblivé nosiče či krátkodobé reklamní stojky umístěné do pěších zón.“

„Jednou z hlavních priorit naší strategie, je budovat soběstačnost v rozhodujících krocích plánování a zajišťování kampaní pro naše klienty. Poskytnout klientům nadstandardní servis v kvalitě kampaní a v neposlední řadě i materiálech. Velmi často se nám totiž stávalo, že plakáty k výlepu dorazily v nevalné kvalitě. Klienti pak byli s výsledkem nespokojení. To mě přimělo, abych v roce 2007 vybudoval i divizi polygrafické výroby. Z dnešního pohledu jsem za toto rozhodnutí velmi rád.“

„Akvizicí W&P se mi podařil i jeden synergický efekt, který pomohl právě naší divizi polygrafie.“ Získali jsme klienta, který dříve tiskl u konkurence.

Dnes se mediální skupina věnuje kompletnímu zajištění reklamních potřeb svých klientů, do kterých patří i výroba motivů kampaní. Investicemi do technologického parku tiskárny společnost získala mnoho významných klientů evropského rozměru, například H&M, Reserved, Pietro Filipi, Bioveta, IKEA, Hannah, KEEN, Pfizer, Tally Weil apod. osobně mám rád výrobu a do portfolia služeb mi to zapadá.

W&P EURONOVA s.r.o.

Adresa: Nádražní 14, 301 00 Plzeň,

info@wandp.cz

www.wandp.cz

pobočka Karlovy Vary

W&P EURONOVA

Chebská 49/20, Karlovy Vary

společnost patří do mediální skupiny EuroNova Group

www.euronovagroup.com

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.