Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Vzdělání je klíčem k úspěchu

Komerční sdělení aktualizováno 
Kvalitní vzdělání je podle milionářů základem úspěchu. Co studovat a jak vedou své vlastní děti k úspěchu, prozradili v unikátním průzkumu českých a slovenských dolarových milionářů J&T Banka Wealth Report.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Za základ úspěchu považují dolaroví milionáři jak v Čechách, tak na Slovensku kvalitní vzdělání. | foto: J&T Banka

Jen formální vzdělání nestačí…

Za základ úspěchu považují dolaroví milionáři jak v Čechách, tak na Slovensku kvalitní vzdělání. Svým dětem proto zajišťují vzdělávání nad rámec školních osnov či v zahraničí. Nejperspektivnější obory studia jsou přitom dle jejich názoru technické obory, informační technologie a přírodovědné obory následované řemesly.

Vysokou důležitost hrají také jazyky, které za perspektivní považuje 44 % českých a 34 % slovenských bohatých. Obecná populace se v pohledu na perspektivu jednotlivých studijních odvětví s milionáři shoduje, ovšem už i z perspektivy nižšího vzdělání ještě více favorizuje řemesla.

V devadesátých letech tolik populární ekonomie a management svou oblibu u milionářů ztrácí. Společenskovědní či humanitní obory spolu s uměním pak z pohledu perspektivy u milionářů zcela propadly.

J&T BANKA Wealth Report 2015

J&T BANKA Wealth Report 2015

Vedou děti k osobní píli a sami jim jdou příkladem

Svým dětem se dolaroví milionáři snaží aktivně dopomoci k úspěchu. Vedle zajištění kvalitního vzdělávání pak ti čeští kladou důraz na výchovu, zejména na dobré vztahy v rodině a osobní příklad rodičů. Ti slovenští kladou důraz především na profesní rozvoj, osobní píli a vysokoškolské vzdělání na kvalitní univerzitě. Své děti se nesnaží připoutat k vlastní firmě, naopak za důležité pro jejich životní úspěch považují nechat je jít si svou vlastní cestou a možnost zažít si i neúspěch.

Češi ve vztahu k úspěchu svých dětí oproti dolarovým milionářům podceňují osobní příklad rodičů a vysokoškolské vzdělání na skutečně kvalitní univerzitě. Naopak přeceňují dobré finanční zázemí rodiny.

J&T BANKA Wealth Report 2015

J&T BANKA Wealth Report 2015

Kam až jsou ochotni pro úspěch dětí zajít?

Stejně jako každý rodič, tak i dolaroví milionáři jsou pro zajištění úspěchu svých dětí ochotní udělat mnohé. Především jsou ochotni zajistit jim kvalitní vzdělání na zahraniční univerzitě či vzdělání nad rámec školních osnov. Čeští bohatí (40 %) i obecná populace (39 %) jsou stejně ochotní svým dětem věnovat čas na úkor svých povinností.

Třetina českých (33 %) i slovenských (34 %) milionářů je pak ochotná financovat podnikatelský či investiční záměr svých ratolestí. Pouze menšina je ale ochotna nechat je pracovat ve své firmě (16 % v ČR, 24 % v SR) či využít své kontakty (17 % v ČR, 11 % v SR). Čtvrtina české obecné populace pak volí cestu nechat děti, aby si poradily samy. Tato neochota snažit se podpořit úspěch dětí může vést k reprodukci nižšího sociálního statusu.

J&T BANKA Wealth Report 2015

J&T BANKA Wealth Report 2015

J&T Banka Wealth Report 2015

Průzkum, který probíhal mezi únorem až březnem 2015, provedla J&T Banka ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd již po páté. Cílem průzkumu bylo zmapovat investiční chování a životní styl dolarových milionářů, tedy těch, jejichž disponibilní majetek má hodnotu minimálně 1 milion USD (24,5 milionů Kč nebo 900 000 EUR).

Do průzkumu se zapojilo celkem 301 respondentů z řad dolarových milionářů (193 Čechů a 108 Slováků). Data byla sbírána pomocí on-line dotazování. Kvalitativní pohled doplnily hloubkové rozhovory s šesti respondenty a skupinový rozhovor s privátními bankéři J&T Banky.

Více informací o průzkumu na www.wealthreport.cz.

 

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.