Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vysoká škola obchodní úspěšně propojuje studium s praxí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Studenti prestižní soukromé Vysoké školy obchodní v Praze během studia získávají nejen odborné znalosti, ale i cennou praxi z reálného pracovního života, což je jednou z priorit školy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vysoká škola obchodní úspěšně propojuje studium s praxí | foto: Vysoká škola obchodní Praha

Nedostatek praxe výrazně limituje šance absolventů na úspěšné uplatnění na trhu práce. Vysoká škola obchodní proto klade velký důraz na provázanost studia s praxí, a to jak na bakalářském, tak na magisterském stupni studia, v prezenční i kombinované formě. Studenti mají hned několik možností, jak navázat kontakt s reálným pracovním trhem.

Praktické projekty

Již osm let studenti Vysoké školy obchodní připravují marketingové studie pro rozvoj tuzemského cestovního ruchu. Navrhují atraktivní produkty, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a ekonomickou výnosnost konkrétních památek, oblastí a turistických cílů a mohou být reálně využity.

Letos se zaměřili například na město Trutnov, Kladské pomezí, státní hrad a zámek Bečov, zábavní park Permonium v Oslavanech u Brna a na pražskou městskou část Troja.

„Práce na praktických projektech má pro studenty největší přínos. Nejedná se o tradičně pojatou ročníkovou práci, ale o reálnou studii, která vyžaduje důkladnou analýzu, kreativní, ale realizovatelné návrhy, jednání se třetími stranami a především týmovou spolupráci. To všechno jsou schopnosti, které budoucí zaměstnavatelé na našich absolventech ocení,“ uvedl Mgr. Pavel Neset, Ph.D., prorektor pro studijní činnost VŠO.

Úspěchy v soutěžích

Studenti VŠO se také pravidelně účastní mezinárodní konference AdCamp. V  rámci letošní studentské soutěže s tématem „Destinace v centru pozornosti“ navrhli ucelené projekty, jejichž cílem bylo přiblížit města Tábor a Třebíč veřejnosti a přilákat turisty. K tomu využili především moderní internetové aplikace, za což byli oceněni prvním a druhým místem.

Vysoká škola obchodní úspěšně propojuje studium s praxí

Studenti Vysoké školy obchodní také pravidelně obsazují přední příčky Soutěže závěrečných studentských prací, kterou pořádá agentura CzechTourism. Loňský ročník vyhrála absolventka magisterského studia Michaela Štěpánková se svojí diplomovou prací „Využití potenciálu rozhleden pro tvorbu produktu cestovního ruchu“. 

Přednášky s osobnostmi

Škola pořádá setkání s významnými osobnostmi, a tak studenti měli příležitost osobně se setkat například s úspěšným podnikatelem a matematikem Karlem Janečkem, bývalým prezidentem a ekonomem Václavem Klausem, prezidentem České manažerské asociace Pavlem Kafkou nebo emeritní velvyslankyní České republiky při Evropské unii Milenou Vicenovou.

Spolupráce s organizacemi v oboru

VŠO se aktivně zapojuje do oborového dění a spolupracuje například s Národním památkovým ústavem, Českým Aeroholdingem, agenturou CzechTourism a mnoha dalšími.

Jako jediná česká organizace patří mezi přidružené členy UNWTO (Světová organizace cestovního ruchu). Díky tomu se studenti zapojují do praktických projektů, a to i na mezinárodní úrovni, a navazují kontakt s potenciálními budoucími zaměstnavateli. U kulatého stolu mohli studenti diskutovat i se zástupci firem jako KPMG či Česká spořitelna.

Vysoká škola obchodní úspěšně propojuje studium s praxí

Více o struktuře a možnostech studia se dozvíte na www.vso.cz.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.