Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Výprodeje módních butiků letos v létě šokují

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Jak už je zvykem, nakupovat oblečení v akcích a nejrůznějších sezónních výprodejích je pro většinu Čechu samozřejmé. Co ale letos obecně překvapuje, je významný posun načasování slev. Pro nás dobrá zpráva. Na letošní léto se oblékneme dříve a ještě ušetříme.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Výprodeje módních butiků šokují! O tom ví své i tváře značky Reporter, moderátoři Zorka Kepková (Snídaně s Novou) a Míra Hejda (TV Óčko). | foto: Reportershop.cz

Tváře značky Reporter, moderátoři Zorka Kepková (Snídaně s Novou) a Míra Hejda

Velké letní výprodeje začínaly tradičně v červenci. V menších městech dokonce až v srpnu. V současnosti výprodeje začínají v těchto dnech.

"Velké řetězce to vysvětlují tím, že v červenci se města vylidní a není komu zboží vyprodávat," říká majitel módních butiků Reporter Jiří Vaverka.

Mluví se ale také o konkurenční válce, kterou vedou nadnárodní společnosti. Tímto trendem se přibližujeme západoevropským zemím.

Ať už tak, nebo jinak - pro všechny nakupující to znamená úsporu až 70 %.

Tváře značky Reporter, moderátoři Zorka Kepková (Snídaně s Novou) a Míra Hejda

Ceny, za které se letní zboží prodává už v začátku léta, je více než lákavé.
Oblečení je ve stejné kvalitě a jde skutečně jen o cenovou politiku.

Jako hit se navíc vrací prodej oblečení přes tzv. eshop, neboli internetový nákup.

"Lidé si zvykli už na obojí. Máme 10 kamenných obchodů v ČR a eshop je v podstatě plnohodnotná jedenáctá prodejna. Někdo nerad chodí po obchodních centrech a naopak vybírá přes web reportershop.cz, kde najde kompletní sortiment 40 000 kusů z pohodlí domova," vysvětluje za Reporter majitel Vaverka.

Tváře značky Reporter, moderátoři Zorka Kepková (Snídaně s Novou) a Míra Hejda

"Objedná si oblečení domů a když něco náhodně nesedí, jednoduše zajde na prodejnu a hned si vše rychle a zdarma vymění. Navíc dopravu u nákupu nad 600 Kč neplatí," dodává Vaverka.

Módní trendy roku 2012 ukazují na oblečení v pestrých barvách s veselými nápisy, ale také fotoportréty známých míst nebo kreslených obličejů.

O tom ví své i tváře značky, moderátoři Zorka Kepková (Snídaně s Novou) a Míra Hejda (TV Óčko). Pro ně při práci na televizních obrazovkách sledování trendů nutnost. Jejich inspiraci a celý sortiment Reporteru se slevou až 70% najdete na www.reportershop.cz.


Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.