Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vychystávač? Nová pracovní pozice v maloobchodě

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Pokud pro nákup potravin využijete internetový obchod Tesco Potraviny on-line, nakoupí za vás vychystávač.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tesco Potraviny online. Zboží vybírají speciálně vyškolení zaměstnanci a ukládají ho do speciálně upravených vozíků podle zákazníka a druhu zboží. | foto: Tesco

Provoz služby Tesco Potraviny on-line stojí de facto na dvou pracovních pozicích. Tou první je tzv. picker, v češtině mu říkáme rovněž "vychystávač", jehož úkolem je mezi regály vybrat zboží dle obdržené objednávky. Druhou je pak pracovník rozvozu zákazníkům, který nákup doveze zákazníkovi až domů, zajistí předávku, zkontroluje s ním její správnost a případně poskytne další informace.

Profesionální nakupující

Vychystávači jsou svojí pracovní náplní v podstatě profesionální nakupující, kteří v obchodě nakupují místo zákazníků. Pro jejich pozici je velmi důležitá spolehlivost a cit pro dobrý výběr, neboť jejich úkolem je nakoupit, jako by nakoupil sám zákazník. Tedy třeba u ovoce a zeleniny vybírat ty nejhezčí kusy, u balených potravin vybírat zase ty s nejdelším datem spotřeby.

Pokud se stane, že na prodejně zrovna konkrétní objednaný výrobek není, vybírá vychystávač adekvátní náhradu, kterou následně zákazníkovi dovezeme s možností přijmutí nebo odmítnutí.

Větší efektivita práce díky speciální navigaci

Mylná by však byla představa zaměstnanců se  seznamem a nákupním košíkem, jak mezi regály shání objednané zboží. Pro vyřizování on-line objednávek se používají speciálně upravené vozíky s počítačem, který vychystávače naviguje přesně do konkrétní uličky, regálu, poličky, přímo k dané položce. Díky počítači, který za ně pomocí čárových kódů kontroluje správnost zboží a stav objednávky, mohou takto vyřizovat třeba šest nákupů naráz.

Zároveň dochází k efektivnímu rozdělování položek mezi jednotlivé vychystávače podle typu zboží. Jeden tak pro všechny objednávky nakoupí například mléčné výrobky, jiný nápoje, další pečivo. Tím dochází k velké časové úspoře, kdy je vychystávač schopen vybrat v průměru 110 položek za hodinu, ti nejlepší dokonce až 150.

Pozici vychystávače u nás nejčastěji zastávají maminky na mateřské dovolené. Nejedná se totiž o fyzicky náročnou práci a právě pro ně je vhodná zkrácená pracovní doba zhruba mezi šestou a desátou hodinou ranní, kdy se na obchodech vyřizuje nejvíce objednávek. V současné době zaměstnáváme již na 70 vychystávačů a do budoucna bude tento počet určitě dále kontinuálně růst.

Před prvním nákupem se zaregistrujte na www.itesco.cz.

Autor:

Nejčtenější

Agilní Business Intelligence & Data Vault 2.0
Agilní Business Intelligence & Data Vault 2.0

Podnikatelské subjekty vytvářejí a konzumují data. Ať již se jedná o data interní či externí, strukturovaná či nestrukturovaná (Big Data), zkrátka data všeho...  celý článek

Koupelnové centrum Marketis přináší novou exkluzivní sérii RAKO 2017
Koupelnové centrum Marketis přináší novou exkluzivní sérii RAKO 2017

Koupelnové centrum Marketis právě slaví 22. výročí a při této příležitosti nabízí zákazníkům exkluzivní materiály z nové série RAKO 2017, které naleznete...  celý článek

Největší pražská taxislužba nabízí bezhotovostní jízdy za férové ceny.
Taxi pro firmy: rozhodují férové ceny a kvalita služeb

Firmy ve stoupající míře využívají taxislužbu jako alternativu k firemním flotilám. Jak ale vybrat tu kvalitní a správnou, aby přinášela užitek manažerům a...  celý článek

Leader Fox 2017
Leader Fox 2017: česká kvalita v poměru ceny a výkonu

Leader Fox řadu let oslovuje koncové zákazníky i obchodníky velmi lákavým poměrem cena/výkon, ovšem zdaleka nejen tím. Na následujících řádcích se chceme...  celý článek

Jitka Boho dělá radost dětem v nouzi. Přidat se k ní můžete i vy
Jitka Boho dělá radost dětem v nouzi. Přidat se k ní můžete i vy

Společnosti Procter & Gamble a Globus spustily projekt s názvem “S malou pomocí k velké radosti” na pomoc dětem v nouzi prostřednictvím Českého červeného...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.