Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když hledá skutečně kvalitní vůz?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit? | foto: Emil Frey ČR, s.r.o.

Desítky až stovky hodin strávených pročítáním technických parametrů, studováním ceníků, porovnáváním servisních nákladů, výběru vhodného způsobu financování... Výběr nového auta byl kdysi snadný, na trhu bylo jen několik málo modelů s pevně danou cenou a zákazník mohl být rád, když na něj vůbec nějaké vozidlo zbylo.

V dnešní době bojuje o přízeň několik desítek automobilek a nabízí stovky různých modelů s odlišnými typy karoserie, pestrým výběrem motorizací a také možností, jak si nový vůz pořídit co nejvýhodněji. Volbu nového auta není radno podcenit, můžete provést emocionální volbu a zvolit značku dle nabídky barev, linií kapotáže nebo z čiré setrvačnosti.

Pak je snadné přehlédnout problémy, které vás mohou při provozu čekat. Složitý proces výběru nového vozu se přitom dá velmi zjednodušit, pokud se zaměříte ten nejpodstatnější parametr.

Záruka je klíčová při výběru nového auta

Délka poskytované záruky hodně napoví o spolehlivosti vozu. Proč také dávat zákazníkovi nadstandardní krytí, když výrobce ví, že bude jeho vůz neustále v servisu. Některé značky poskytují pouze dvouletou záruku a za její rozšíření si účtují nemalé částky. Nejlepší volbou jsou vozy, které jsou kryty sedmiletou zárukou, jako v případě korejských automobilů Kia.

Pokud si například pořídíte model Kia Sportage, jste kryti do nájezdu 150 000 kilometrů a navíc jsou vám poskytovány komplexní asistenční služby ve formě odtahu, zajištění náhradního vozidla i ubytování. Po dobu sedmi let je také zdarma poskytována pravidelná aktualizace mapových podkladů vestavěné navigace. Celková hodnota takto poskytované záruky je až 50 000 Kč, zákazník automobilky Kia ji získává automaticky, zdarma a bez složitého zařizování.

Konkrétně u modelu Sportage můžete navíc využít bonus ve výši 30 000 Kč za výkup vašeho stávajícího vozu nebo výhodné financování Kia Select s měsíční splátkou již od 3 620 Kč měsíčně. Prodejce Emil Frey vám dokonce k nové Sportage na dovolenou přidá jako dárek tankovací kartu s kreditem
4 444 Kč. Výběr nového vozu nemusí být složitý. Když se zaměříte na skutečně komplexní záruku, čeká vás bezstarostné cestování po mnoho let.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů.
V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů

Téma ochrany osobních údajů nabývá poslední dobou na síle díky do značné míry revoluční legislativě EU, která zvýší ochranu osobních údajů občanů.  celý článek

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.