Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Všechny pojišťovny nyní najdete v ČPA

Komerční sdělení   15:00aktualizováno  15:00
Mnoho lidí netuší, proč by mělo využívat služeb finančních nebo pojišťovacích poradců. Pojišťovací makléř může pro svého klienta vybrat opravdu tu nejlepší službu přímo na míru. Pokud chcete mít v pořádku daně a neplatit víc, než musíte, nikdo nepochybuje, že se obrátíte s důvěrou na daňového poradce spíše než na finanční úřad.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Všechny pojišťovny nyní najdete v ČPA1 | foto: Všechny pojišťovny nyní najdete v ČPA

Obdobně to platí ale i pro pojištění. Nejlepší službu za nejnižší cenu získáte pravděpodobně u pojišťovacího makléře a ne na přepážce pojišťovny.

Makléř přijde k vám

pojištovák1

Nemusíte samozřejmě chodit nikam, protože pojišťovací makléř ochotně dorazí až k vám a objednat si jeho služby není vůbec obtížné.

Česká pojišťovací agentura nabízí prostřednictvím telefonických či e-mailových kontaktů nezávaznou schůzku svých obchodníků k řešení vašich otázek a problémů ohledně všech druhů pojištění.

Základem je analýza pojištění, která slouží k nalezení optimální varianty pro vaše potřeby. Makléř dokáže zkombinovat vaše představy a vytvořit individuální řešení z nabídky všech pojišťoven. Proto všechny pojišťovny nyní najdete v ČPA.

Korporátní pojištění

pojištovák

Služby pojišťovacího makléře jsou ale  mnohem důležitější pro firmy a živnostníky než pro občany. Rizika a případné škody jsou daleko větší a vyšší, mohou být při správně provedené analýze pojištění nejen úspory na pojistném, ale i míra krytí případných následků.

ČPA zajišťuje tyto služby již tradičně týmem svých odborníků, kteří mají mnohaletou zkušenost s korporátním pojištěním.

Nejlevnější pojištění ještě neznamená nejvýhodnější. Nepatrný rozdíl v ceně může někdy při likvidaci případných škod znamenat nesrovnatelně vysoké částky. A naopak, vysoká pojistka ještě neznamená, že pojišťovna bude vyplácet náhrady v očekávané výši.

Pojišťovací makléř ze zákona zastupuje zájmy klienta vůči pojišťovnám a je povinen dodržovat přísná pravidla stanovená pro získání licence Českou národní bankou.Nemít dnes svého pojišťovacího makléře, znamená zbytečné plýtvání nejen penězi ale i vaším časem.

Úspora nákladů

Kvalitní servis pojišťovacího makléře může nabídnout jen firma, která má adekvátní zázemí i výši obratu sjednaného pojištění. Mezi takové Česká pojišťovací agentura bezesporu patří.

Silná pozice na  trhu tak slouží při vyjednávání nejen klientům ČPA, ale i obchodníkům, kteří se rozhodli s touto servisní organizací pro nezávislé makléře spolupracovat. ČPA dokáže za své obchodníky řešit spoustu administrativních a legislativních nezbytností, a když je třeba dokáže poradit i pomoci.

www.cpa.as

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vinylová podlaha Thermofix – Dub chocolade
Podlaha pro rychlou a snadnou údržbu

Podlahy v domácnosti často čelí vysoké zátěži. Hledáte takovou, u které se nemusíte bát rozlitého pití nebo že vám ji poškrábe domácí mazlíček či dítě při...  celý článek

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.