Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Virtuální asistentka je optimální řešení pro Vaše podnikání

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Neplýtvejte svým časem na rutinní práci, kterou může udělat někdo za Vás. Pokud stále hledáte nové cesty, jak Vaše podnikání zlepšit, pak by pro vás mohla být řešením virtuální asistentka.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Finanční náklady

Virtuální asistentka pracuje za Vás, zatímco vy se můžete věnovat jiným, pro Vás důležitějším činnostem. A zároveň šetří Vaše peníze, protože virtuální asistentku využíváte, jen když ji opravdu potřebujete a s její prací nejsou spojeny žádné další vícenáklady. Osobní virtuální asistentka Vám může být k dispozici třeba jen na pár hodin měsíčně - nebo také nepřetržitě, přesně tak, jak potřebujete. Maximální diskrétnost je samozřejmostí, sami si zvolíte, s jakými daty bude pracovat.

Na rozdíl od zaměstnance virtuální asistentka pracuje ze své vlastní kanceláře (ušetříte za židli, stůl i počítač), nestáváte se jejím zaměstnavatelem (žádné odvody či odstupné), neplatíte její čas u lékaře ani neschopenku, má velice flexibilní pracovní dobu. Pracuje tedy pro Vás za minimální náklady s maximálním výkonem.

Co umí?

Virtuální asistentka dnes nabízí více než jen komplexní administrativní činnost, jako například vyřizování objednávek, e-mailů, telefonní hovory od zákazníků či tvorbu dokumentů ve všech běžných programech. Kvalitní služba nabízí i kompletní internetový marketing pro úspěšné zviditelnění Vašich služeb či produktů, správu Vašich webů či webshopů a inzerci ve všech médiích. Umí pro Vaši firmu založit nový e-shop, naplnit ho daty, vytvořit reklamu a vyřizovat objednávky.

Další oblast, ve které můžete tuto službu využít, je účetnictví. Virtuální asistentka Vám připraví podklady pro účetnictví, zpracuje podklady pro mzdy, může spravovat Vaši datovou schránku či zajistit firemní pojištění. No a samozřejmě od ní můžete požadovat i tak banální záležitosti, jako organizování schůzek a vyřizování přesměrovaných hovorů, či naopak specializované, jako je např. sledování konkurence, porovnávání cen, rozesílání nabídek a další.

Profesionální služba

Pokud Vás zaujala služba virtuální asistentky, je důležité vybrat si dobrého obchodního partnera, který Vám tuto službu nabídne s maximální efektivitou a dodá tak Vašemu podnikání potřebnou přidanou hodnotu.

,,Našimi spolupracovníky jsou jak asistentky s několikaletou praxí, pracovnice call center, tak daňový poradci, auditoři, právníci, odborníci z IT, i překladatelky,“ řekla Jana Marková, koordinátorka ve společnosti 2StepS s.r.o. 

,,Našim klientům nabízíme opravdu profesionální služby. Tvrdíme, a za tím si i stojíme, že můžeme být úspěšní pouze tehdy, pokud jsou úspěšní také naši klienti a partneři.“

 Uvažujete o virtuální asistentcewww.2steps.cz

Virtuální asistentka - optimální řešení pro Vaše podnikání.
Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.