Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Více než polovina Čechů hledá lepší život ve zdraví

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Podle více než 61 % českých respondentů ovlivňuje kvalitu života nejvíce zdraví a zdravotní stav, což vyplynulo z aktuálního průzkumu pod názvem „Lepší život“ pro společnost Bayer. Podrobné výsledky uvádí firma na svém webu www.bayer.cz

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Více než polovina Čechů hledá lepší život ve zdraví | foto: Bayer s.r.o.

„Není překvapením, že lidé považují za nejdůležitější právě zdraví. Těší nás také stoupající trend návštěvnosti osvětových akcí, které připravujeme ve spolupráci s neziskovými organizacemi a odbornými společnostmi, kde se stále více lidí zajímá o prevenci a problematiku civilizačních chorob, jež často souvisí právě se životním stylem a stavem životního prostředí,“ komentuje výsledky ředitelka komunikace společnosti Bayer CZ/SK, Markéta Soukupová. 

V letošním roce proběhlo několik preventivně zaměřených akcí, na nichž se firma Bayer podílela, jako například akce Den plicní hypertenze, Den prevence mozkové mrtvice nebo probíhající putovní výstava o životě s hemofilií. 

Věda jako východisko pro lepší život

Drtivá většina tuzemských respondentů je přesvědčena, že právě věda je nezbytnou součástí rozvoje kvality života, a to především v oblasti medicíny, zdraví a farmacie (51 %). 

Následuje uplatnění vědy v oblasti inovací a technologií (více než 31 %). Věda je pro více než 22 % dotazovaných důležitá také pro zkvalitňování životní úrovně.

VÍCE NEŽ POLOVINA ČECHŮ HLEDÁ LEPŠÍ ŽIVOT VE ZDRAVÍ

Vědecké studie v praxi

Dalším okruhem otázek realizovaného výzkumu byla oblast uplatnění vědeckých studií. Téměř 90 % českých respondentů uvedlo, že studie mají své uplatnění především ve zdravotnictví. Tři čtvrtiny dotazovaných vidí uplatnění v oblasti průmyslu a technologiích. 

Poměrně vyrovnaný je názor na smysluplnost vědeckých studií v oblasti zemědělství (52 %) a vzdělání (55 %). Právě zemědělství je další z oblastí, kde společnost Bayer představuje své inovace v oblasti péče o rostliny. 

VÍCE NEŽ POLOVINA ČECHŮ HLEDÁ LEPŠÍ ŽIVOT VE ZDRAVÍ

Zdravá společnost firmy potřebuje

Lidé v České republice jsou přesvědčeni, že komerční sektor, jako nositel inovací, je pro rozvoj společnosti nepostradatelný (24 % rozhodně ANO a 49 % spíše ANO). 

„Význam inovací, vývoje a výzkumu pro zlepšování kvality života lidí považujeme ve firmě Bayer za zásadní po celou dobu naší více než 150leté historie firmy. Bayer věnuje výrazné úsilí a mnoho svých zdrojů vědeckým projektům, kdy samotné výdaje  na vývoj a výzkum ve společnosti Bayer dosáhly 3,2 miliardy eur během minulého roku,“  uvedl Frank Held, ředitel společnosti Bayer pro ČR a SK.

VÍCE NEŽ POLOVINA ČECHŮ HLEDÁ LEPŠÍ ŽIVOT VE ZDRAVÍ

„Zároveň jsme v České republice a na Slovensku velmi aktivní, především směrem k mladé generaci, v oblasti komunikace a propagace významu vědy a inovací pro budoucnost naší planety,“ dodal Held. 

Krátký výzkum byl realizován v rámci projektu společnosti Bayer na téma „Lepší život“, který se vztahuje k mottu společnosti „Věda pro lepší život“. 

Kvantitativní výzkum probíhal na vzorku více než 500 respondentů v ČR a na stejném vzorku také na Slovenku. Pro oslovení byla využita metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing).

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je celosvětově působící společnost, jejíž hlavní kompetence spadají do oblasti zdravotní péče, zemědělství a high-tech polymerních materiálů. Jakožto firma založená na inovacích, Bayer nastavuje trendy v oblastech vývoje a výzkumu. Výrobky a služby společnosti Bayer jsou vyvinuty tak, aby byly ku prospěchu lidí a pomáhaly zlepšovat kvalitu života. Zároveň se skupina Bayer podílí na společenském rozvoji prostřednictvím inovací, růstu a zvyšování výnosové síly. Bayer je zavázán dodržovat zásady trvale udržitelného rozvoje a plní roli sociálně a společensky odpovědného korporátního subjektu. Ve fiskálním roce 2013 společnost Bayer zaměstnávala 113 200 lidí po celém světě a dosáhla tržeb ve výši 40,2 mld. eur. Kapitálové výdaje dosáhly 2,2 mld. eur, investice do výzkumu a vývoje činily 3,2 mld. eur. Více informací o společnosti najdete na www.bayer.cz nebo na  www.bayer.com.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.