Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Asie
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

Prostory v moderních kancelářských budovách by měly být odvážnější

Komerční sdělení   15:40aktualizováno  15:40
Světelné prvky putující po rampě, dekorační panely měnící se podle ročního období, květinová výzdoba v podobě zavěšených orchidejí a skleněné prvky v různých podobách. I tak může vypadat moderní veřejný prostor v kancelářských budovách. Zatímco v zahraničí jsou tyto prostory mnohem odvážnější a zajímavější, u nás jsou spíše nudné a často klišé.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Veřejné prostory v moderních kancelářských budovách by měly být odvážnější a zajímavější| foto: OFFICE HUNTERS

„Požadavky a nároky firem, které hledají kanceláře, se stále zvyšují. Většina našich klientů se rozhoduje už při vstupu do budovy. Pokud se jim nelíbí a neměli by možnost si vstupní prostory upravit, nepronajmou si v tomto domě ani sebelepší kancelář,“ konstatuje Filip Veselý, jednatel společnosti OFFICE HUNTERS, která se specializuje na prodej a pronájem kancelářských a obchodních prostor.

Fotogalerie

Řada společností se snaží upravit, vyzdobit veřejné prostory, recepce drahým materiálem, mramorem nebo žulou, vzácnými obrazy či sochami, jen proto, aby ukázala, že na to má. A často si ani neuvědomí, že vytvořila nepřirozené a nudné prostředí. „My ale nechceme žít ve sterilních pitevnách, naopak zajímá nás humor, nějaká nadsázka. Myslím si, že ve veřejném prostoru se často zapomíná na člověka jako jednotlivce, že i veřejný prostor může mít nějaký akcent humoru nebo i sebeironie,“ vysvětluje přední český výtvarník a designér Rony Plesl, který navštívil řadu evropských i světových metropolí.

Pracoval v Itálii, Turecku, Německu, ale také v Japonsku či na Tchaj-wanu. Přiznává, že v zahraničí jsou veřejné prostory mnohem odvážnější, že na nich najdeme mnohem více volného umění. Často se využívá služeb sochařů, malířů. „U nás je pořád řekněme povědomí, že to musí být takové klišé, rádoby solidnosti, která nemá moc humoru, nemá moc nadsázky a nemá moc lidské vstřícnosti. Já si myslím, že i veřejný prostor či kancelářská budova, může být velmi vstřícná, může být příjemná,“ říká Rony Plesl.

Veřejné prostory českých kancelářských budov čekají změny. Velkým trendem jsou designová svítidla, která díky rozvoji technologií, dokáží udělat atmosféru. Navíc ta česká patří mezi světovou špičku. Materiálem 21. století je sklo a to ve všech podobách. „Naše fantazie může jít dál, můžeme pracovat s květinami, s vodou, s dětskou skluzavkou. Kancelářské prostory, minimálně ty veřejné, by mohly být velice nadstandardní, mohly by klidně kopírovat prostory ve špičkových galeriích, které jsou velmi avantgardní, najdeme zde designově zajímavé kavárny a podobně,“ konstatuje Rony Plesl, který je jedním z členů poroty nové architektonické soutěže Creative Office Awards, kterou vyhlásila konzultační a realitní společnost OFFICE HUNTERS.

Témata: ks-napravo