Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Valentýn prověřil IN TIME poštomaty, objednávky rostou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Svátek zamilovaných alias Valentýn si spediční společnost IN TIME vybrala jako ideální příležitost pro propagaci nového produktu - doručování do poštomatů. Vždyť kdy jindy objednávají zákazníci dárkové zboží z e-shopů na poslední chvíli a kladou maximální důraz na rychlé a přitom diskrétní doručení?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Valentýn prověřil poštomaty IN TIME, objednávky rostou | foto: IN TIME SPEDICE

Akce se setkala s mimořádným ohlasem - během 14 dnů si v pouhých dvou e-shopech objednalo a následně vyzvedlo své valentýnské dárky přes poštomaty přes 2000 spokojených zákazníků!

Už jste se s nimi jistě setkali. Obří žluté "krabice" vyrostly jako houby po dešti na stovce míst po celé České republice. Nejčastěji na poštomaty narazíte ve velkých nákupních centrech. Disponují bezpečnými ukládacími boxy různých velikostí, z nichž si svůj balíček můžete vyzvednout kdykoliv. Bez front na poštách, bez čekání na kurýra, diskrétně a v čase, který Vám nejvíce vyhovuje. Doslova VE DNE V NOCI, jak zní reklamní slogan provázející nově vzniklou síť poštomatů. 

Vyzvednutí zásilky je otázkou několika sekund. Stačí použít heslo zaslané e-mailem a esemeskou, případně načíst QR kód z displeje Vašeho mobilu.

Akce proběhla od 1. do 14. února 2014 ve spolupráci s partnerskými e-shopy Elnino.cz a Rajpradla.cz. Byla podpořena reklamními bannery, newslettery, mailingem v několika vlnách a především první pozicí v nákupním košíku při volbě dopravy.

2000 zásilek přes poštomaty za 14 dní z pouhých dvou e-shopů

A výsledek? Z pouhých dvou e-shopů bylo během 14 dnů objednáno, úspěšně doručeno do poštomatů a následně vyzvednuto přes 2000 zásilek. Zákazníci, kteří si zvolili způsob dopravy přes IN TIME poštomaty, v průzkumu ocenili vyšší kvalitu doručení ve srovnání s kurýrem nebo klasickou poštou a především již zmiňovanou možnost volby času a místa vyzvednutí očekávaného dárku.

Také ostatní čísla potvrdila variabilitu poštomatů. Více než 50 % zákazníků si v pracovních dnech vyzvedlo balíček do 6 hodin od jeho vložení do poštomatu. Překvapil velký počet výběrů kolem půlnoci, ale našli se i tací, kteří svou zásilku vyzvedávali mezi 2. a 3. hodinou ranní. Pozitivní zkušenost s IN TIME poštomaty se brzy projevila kladnými ohlasy v zákaznických diskusních fórech.

IN TIME poštomaty se těší oblibě i u samotných e-shopů

A jak valentýnský test vyhodnotily zúčastněné e-shopy? "Při volbě doručení do poštomatu jsme nabídli dopravu zdarma. Jelikož si klienti tuto variantu velmi oblíbili, prodloužili jsme akci do konce února a následně i na celý březen," neskrývá spokojenost vedoucí nákupu a logistiky portálu Rajpradla.cz Richard Glac. 

V podobném tónu hovoří project manager portálu Elnino.cz Zdeněk Augusta: "Akce nás mile překvapila velkým množstvím prokliků na banner a následnou volbou tohoto doručení. V minulosti se žádný nový způsob dopravy neprosadil tak rychle jako právě poštomaty. Akci určitě rádi zopakujeme."

Zaujala Vás nová forma doručování zásilek? Chcete i Vy využívat všech výhod a benefitů, které IN TIME poštomaty poskytují? Stačí oslovit Vaše oblíbené e-shopy - implementace do nákupního košíku s pomocí vyškolených odborníků společnosti IN TIME je opravdu snadná. Můžete nás kdykoliv kontaktovat prostřednictvím e-mailu postomaty@intime.cz nebo telefonicky na lince +420 246 092 909. Více se dozvíte na webech www.postomaty.cz a www.intime.cz.

Společnost IN TIME byla založena v roce 1990 jako první česká soukromá kurýrní a spediční služba. Nabízí ucelenou škálu logistických služeb, zejména expresní přepravu zásilek z domu do domu pro podniky, firmy a podnikatele (B2B) a také na soukromé adresy (B2C). IN TIME je absolutním lídrem trhu v oblasti B2C, ale stále upevňuje svou pozici v oblasti B2B, především u zákazníků, kteří žádají osobní přístup. Zásilky doručuje přesně na míru požadavkům klienta, stylem, který mu pomůže kvalitativně se odlišit a tím předstihnout konkurenci.

Autor:

Hledáte maminku s dítětem a podobnými zájmy?
Hledáte maminku s dítětem a podobnými zájmy?

Na eMimino.cz najdete maminky, které jsou na tom podobně.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.