Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

V době krize se práce hledá těžko, dobrého zaměstnavatele ale najít lze

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Úspěšná firma potřebuje úspěšné a motivované pracovníky, kteří jsou vyrovnaní a jsou připraveni nést nadprůměrnou zodpovědnost. Přestože je víc než půl milionu lidí v České republice bez práce, existují pozice, které se společnosti celé měsíce marně snaží obsadit.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Moderní společnost nabízející profesionální nářadí | foto: Ploberger s.r.o.

Mezi tyto pozice patří i práce obchodního zástupce, shodují se na tom odborníci z personálních agentur i zaměstnavatelé.

"Celých 64 % respondentů uvedlo, že s hledáním vhodných kandidátů dlouhodobě soupeří a opravdu kvalitní lidi na práce obchodních zástupců se daří jen těžko nabírat. Zbylých 25 procent personalistů konstatovalo, že se jim klíčové pozice v obchodu nedaří obsazovat vůbec," uvedl Ondřej Mysliveček, analytik společnosti LMC.

Vhodní kandidáti se pro práce prodejců hledají těžko

Kvalitu firma dokumentuje podle EN ISO 9002Jednou ze společností, která se s problémem hledání vhodných kandidátů pro práce obchodních zástupců potýká je firma Ploberger s.r.o. Moderní a inovativní společnost nabízející kompletní sortiment profesionálního nářadí, strojů, dílenských potřeb a pracovní ochrany pro řemeslo, průmysl a komunální služby.

V oblastech stavba, kovo a autoopravárenství se firma Ploberger stará především o průmyslové provozy, zámečnictví, strojní a fasádní stavebnictví, topenářské firmy a dále pak speciální autodílny a dílny zemědělských strojů.

O profesionální poradenství se denně stará více než 120 spolupracovníků v Rakousku, České republice a na Slovensku. Vysoká kvalita produktů, perfektní servis a optimální spokojenost zákazníků jsou základem firemní politiky.

"Perfektní zákaznický servis se dá zajistit jen s týmem lidí, kteří jsou schopni samostatně myslet a jednat v zájmu firmy. Ploberger neustále pomáhá svým zaměstnancům s profesním rozvojem formou školení v oblasti produktů, systémových a osobních vědomostí. Toto je základ dobře se rozvíjející a rostoucí firmy," řekl zástupce firmy pan Tomáš Čeleda.

Práce obchodního zástupce nejde dělat pouze z domova

Největší problém společnost Ploberger s.r.o. vidí právě v orientaci na zákazníka, kde je síla společnosti. Kvalitu firma dokumentuje podle EN ISO 9002, vysoce motivovanými, kompetentními a spolehlivými spolupracovníky.

Perfektní organizace garantuje, že 98 % z více než 25.000 produktů je dodáváno do 48 hodin k zákazníkovi. Bohužel, celá řada obchodních zástupců si myslí, že tento druh práce mohou dělat jen z pohodlí domova, prostřednictvím e-mailu a telefonu, aniž by se zákazníkem úzce spolupracovali. To ale podle firmy Ploberger s.r.o. a jejich zkušeností z Rakouska i poboček v Česku není možné.

Zákazník dnes chce znát podrobně produkty, protože nebude utrácet za věci, které nevyužije na 100 % a to lidé na obchodních pozicích téhle firmy vědí. Bohužel je velmi obtížné v některých regionech ke stejné myšlence přivést nové obchodníky.

Ploberger s.r.o. hledá ty nejlepší prodejce

Společnost Ploberger s.r.o. stále hledá jen ty nejlepší prodejce pro všechny oblasti, kteří budou pečovat o zákazníky z oblasti řemesla, průmyslu a komunálních zařízení.


Ploberger s.r.o. hledá nejlepší prodejce

Ploberger preferuje pro tento druh práce vyučení v technickém oboru či řemesle a zároveň zkušenosti s prodejem. Nabízí však rozsáhlé zaškolení, trénink prodeje, stálou podporu a přidělení prodejní oblasti.

Obchodní zástupce této společnosti má:

  • příjem dle výkonu
  • osobní automobil (také k soukromým účelům)
  • odpovídající možnosti profesního vývoje

Pokud máte zájem pracovat v mladé a dynamické firmě, neváhejte!
Více informací o práci ve společnosti Ploberger s.r.o. najdete na www.ploberger.cz/contact/carrier.php.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mountfield
Výprodej: galaktické slevy v Mountfieldu

Všechno za polovic! A to dokonce v době, kdy je ještě na zahradách sezona v plném proudu, takže, co si člověk pořídí, to si ještě letos do sytosti užije.  celý článek

Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot.
Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot

Teplotní rekordy přepisují i letos dlouhodobé rekordy. Jak se toto extrémní počasí podepsalo na technice, kterou využívají administrativní budovy? Jak obstály...  celý článek

Barbora Schelová, Human Resources Director společnosti Robert Bosch
Firma Robert Bosch je atraktivním zaměstnavatelem. Jak toho dosáhla?

Robert Bosch v Českých Budějovicích je největší průmyslovou firmou na jihu Čech. Její obrat rostl v minulých letech v dvojciferných číslech. A stejně tak počet...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.