Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Úplně jiné než všechny pivní reklamy, které jste kdy viděli

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Na začátku tohoto týdne zveřejnil pivovar Ostravar na sociálních sítích neobvyklý videoklip propagující jeho zlatavý mok. Premiérové video, které pro ostravský pivovar natočila známá česká režisérka Karin Babinská, je stejně nekonvenční jako celá Ostrava.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pivovar Ostravar zveřejnil neobvyklý videoklip | foto: Ostravar

Ke komunikaci se spotřebiteli prostřednictím videoklipu sáhli ostravští pivovarníci vůbec poprvé ve své historii. „Chtěli jsme našim mladým spotřebitelům odvyprávět příběh Ostravaru znovu a jejich jazykem. Proto jsme sáhli k natočení našeho prvního videa,” říká Zuzana Cieciotková.

Zodpovědné role představení Ostravaru mladé generaci se v červnu letošního roku ujala přední česká režisérka Karin Babinská, která ve svém režijním pojetí vsadila na unikátnost Ostravaru spočívající v těsném sepjetí se životem v Ostravě a v přirozené, syrové osobitosti. Do videoklipu nasadila Karin Babinská celkem 116 ostravských herců a komparzistů, včetně Richarda Krajča, které rozmístila do 16 různých lokací v Ostravě. Barvitý příběh Ostravaru se tak odehrává v nenapodobitelných industriálních kulisách třetího největšího města v republice.

Přestože v novém videoklipu vystupují výhradně Ostraváci, podle Zuzany Cieciotkové spot může oslovit i všechny ostatní, kdo si stojí za svou jinakostí a vlastní osobitostí. „Ostrava byla vždycky svá, jasně odlišná od zbytku republiky. Na svůj osobitý charakter a hodnoty – nezdolnost, přímost, syrovost a solidárnost – jsme moc hrdí.”

Jinakost a odolnost jsou podle ostravských pivovarníků v dnešním stále více globalizovaném světě důležité pozitivní hodnoty. Díky nim lidé netrácejí identitu a získávají vnitřní sílu, která jim umožňuje radovat se ze života a prožívat jej naplno, přestože se vše nevyvíjí úplně ideálně.

„Od svého vzniku v roce 1897 si náš pivovar vždy stál za svým a okolnostem navzdory zůstal u klasického způsobu vaření piva. Také díky této své vnitřní síle je Ostravar „pivním“ manifestem. Manifestem přímosti, nepoddajnosti, hrdosti na své město a ryzosti. A o tom všem je náš nový videoklip,” říká Zuzana Cieciotková z Ostravaru.

Premiérové video nabité emocemi končí symbolicky záběrem na vzpínajícího se černého koně v Dolní oblasti Vítkovic a vzkazem „Nás nezkrotíte.” Vzepjatý kůň, symbol svobody, nezkrotnosti a hrdosti, totiž po mnoho desetiletí zdobí každou láhev ostravského piva.

Nový videoklip „Nás nezkrotíte”, který pro Ostravar natočila společnost Film United, můžete zhlédnout na sociálních sítích (odkaz níže), webových stránkách nebo v multikinech.

www.ostravar.cz, facebook.com/ostravar, odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=OWXsRxzW6YQ

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Zaměstnanci společnosti DEZA se zapojili do soutěže Do práce na kole.
Zaměstnanci společnosti DEZA se zapojili do soutěže Do práce na kole

Jednatřicet květnových dní bylo ve společnosti DEZA, a.s. ve znamení nemotorových dopravních prostředků. Již třetí rok v řadě vyměnili zaměstnanci společnosti...  celý článek

Tradice se v Těšínském Slezsku předávají s láskou z generace na generaci.
Tradice se v Těšínském Slezsku předávají s láskou z generace na generaci

Láká vás odhalit tajemství lidových tradic, původ vzniku jedinečného folklóru a životní styl místních „Gorolů“? Vyrazte do turistické oblasti Těšínské Slezsko...  celý článek

Soutěž o pátého inovačního oskara je v plném proudu.
Soutěž o pátého inovačního oskara je v plném proudu

Až do 15. září se malé a střední firmy mohou přihlašovat do soutěže Inovační firma Moravskoslezského kraje, kterou 28. března oficiálně vyhlásil...  celý článek

Soutěž: Vyhrajte zásobu dobrot pro nejmenší
Soutěž: Vyhrajte zásobu dobrot pro nejmenší

Chcete svému drobečkovi zpestřit jídelníček? Soutěžte o balíček plný dobrot.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.