Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Úpadek personálních agentur? Naopak. Posun k profesionalitě.

Komerční sdělení   11:00aktualizováno  11:00
Výsledkem kvalitní práce personální agentury je úspěch jejích klientů a pracovníci jsou jedním ze základních pilířů těchto úspěchů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Profesionalita. | foto: ahr

Dnešní doba klade velký důraz na efektivitu a produktivitu. A právě v tomto bodě může být personálně-poradenská agentura nápomocna. Protože jak už kdysi řekl John. C Maxwell: "Nejdražšími pracovníky nejsou ti, co mají nejvyšší plat. Nejdražší jsou neproduktivní lidé."

Různé společnosti reagovaly na vývoj trhu po hospodářské krizi různě. Palcové titulky nastiňující negativní budoucnost přiměly některé společnosti k propouštění, resp. k celkovému snižování provozních nákladů. Některé to naopak pohnulo ke zkvalitnění svých zaměstnanců formou tréninků a couchingů. Některé společnosti s cílem zefektivnění svých procesů realizovaly personální audit. A některé společnosti velmi chytře prokoukly, že se na pracovním trhu následkem propouštění objevili velmi kvalitní kandidáti za dostupné ceny.

Nestabilní ekonomické prostředí volá po partnerství s kvalitou, efektivitou a flexibilitou.

Paul Arden, autor mnoha knih o motivaci velmi jednoduše definoval úspěch: "Bez definování cíle je obtížné na něj dosáhnout."

Dovolím si malou nápovědu pro řešení situací, se kterými se nyní setkáváme nejčastěji.

Jsme úspěšná tradiční česká společnost, která musí rozvázat pracovní poměr se dvaceti procenty svých zaměstnanců. V Česku máme velmi pozitivní image, kterou samozřejmě nechceme ztratit.

Odpovědí je outplacement.

Do managementu společnosti potřebujeme multifunkčního člověka, který má obchodní i marketingové zkušenosti, mluví plynně třemi jazyky, velmi dobře se orientuje na českém IT trhu.

Pro tuto úzce specializovanou pozici doporučujeme Executive Search (aktivní metodu přímého vyhledávání podle kritérií klienta).

Mateřská společnost nám snížila Headcount (povolený počet pracovních míst), ale my přesto nutně potřebujeme administrativní podporu.

Zkuste outsourcing.

Naši zaměstnanci tvrdí, že jsou na hranici své kapacity a přesto výkonnost celé organizace není optimální. Myslíme si, že není potřeba zaměstnance ani propouštět, ani nové přijímat.

Problém může být např. v organizační struktuře. Přesvědčte se personálním auditem.

Avšak nejen zaměstnavatelé zaznamenali změnu na pracovním trhu. Kandidáti opět velmi aktivně pracují na svém profesním profilu.

OpenCentre, Paříž

Tento trend si uvědomila francouzská Synergie, která ve spolupráci s Národní agenturou pro zaměstnanost slavnostně otevřela za účasti ministra práce Laurenta Wauquieze první opravdovou náborovou laboratoř (OpenCentre, Paříž). Kandidátům nabízí dlouhodobé partnerství za účelem jejich profesního růstu a zvyšování konkurenceschopnosti na trhu práce.

Hospodářská krize má i své pozitivní dopady. Pracovní trh se pročistí. Zaměstnavatelé budou své zaměstnance vybírat pečlivěji a kandidáti budou zkvalitňovat svůj profesní profil. Pracovní síla nastartuje růst ekonomiky.

Pro více informací navštivte stránky Personálněporadenské agentury Synergie, s.r.o.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.
Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita

Cestování Čechů se v posledních letech mění. Požadavek na bezpečnost v zahraničí vyvíjí tlak na cestovní kanceláře i pojišťovny. Cestovní pojištění napříč...  celý článek

Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?
Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?

Chystá se váš malý prvňáček poprvé do školy? Pak před vámi jako rodiči stojí důležitý úkol – pořídit mu vše potřebné od pastelek až po aktovku. Jaké školní...  celý článek

Dluhopisy nastartovaly pivovar ve Frýdlantu a výnos potěšil mecenáše
Dluhopisy nastartovaly pivovar ve Frýdlantu a výnos potěšil mecenáše

Zámecký pivovar Frýdlant znovu sklízí úspěch u zákazníků i na odborných soutěžích. Pomohla mu k tomu i finanční injekce od milovníků piva a těch, kdo nechávají...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.