Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

UNYP představuje nový magisterský program – Strategická komunikace

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Stejná skvělá škola, úplně nové zaměření. University of New York in Prague (UNYP) s potěšením oznamuje restart a pokračování svého programu Strategická komunikace.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

UNYP představuje nový magisterský program – Strategická komunikace | foto: University of New York in Prague

Tento dnes již legendární komunikačně zaměřený magisterský program funguje ve spolupráci s La Salle University of Philadelphia.

Na podzim 2017 bude program spuštěn v podobě 15měsíčního magisterského studia oboru Strategická komunikace, jednoho z nejvyhledávanějších studijních oborů dnešního digitálního věku.

Strategická komunikace se zaměřuje na taktickou volbu mezi mnoha možnostmi komunikace a efektivní provedení k dosažení individuálních a organizačních cílů. Magisterský program Strategická komunikace učí jednotlivce rozpoznat jejich komunikační možnosti a systematicky plánovat a předávat komunikační sdělení takovým způsobem, který je nejlépe dovede k jejich profesním, podnikatelským a osobním cílům.

Program Strategická komunikace vás posune dál

Magisterský program je vhodný pro ty, kteří si chtějí vylepšit své schopnosti a posunout se ve své kariéře dál, chtějí se ve svém profesním životě stát specialisty v komunikaci nebo touží vylepšit svou kariéru mimo obor komunikace tím, že posílí své strategické komunikační schopnosti. „Celosvětové prostředí podnikání se neustále mění, ale schopnost systematického rozboru, plánování a předávání informací je stále vysoce žádaná dovednost,“ říká Dr. Pam Lanutti, ředitel postgraduální studia na La Salle univerzitě.

Ocenění vědci a profesionálové z oboru se v rámci programu snaží zasvětit studenty do teorie komunikace a výzkumu, který jim pak pomůže vyřešit problémy reálného života. Program je nabízen v oblíbeném víkendovém formátu, takže studenti mohou pokračovat v kariérách a získané znalosti hned aplikovat na svých pozicích. Většina vyučujících během intenzivní výuky létá do Prahy, program je tedy téměř totožný s tím, který studují studenti ve Spojených státech.

Magisterský program na UNYP vystudovali úspěšní lidé

Nikdo není víc nadšený z programu než Dr. Todd Nesbitt, vedoucí katedry Komunikace na UNYP. „Toto je program, který jsem se celých 8 let snažil na UNYP zavést,“ říká a dodává: „V dnešním světě přehlceném množstvím informací a komunikačních kanálů se komunikace více než kdy dříve stává strategickým nástrojem – nezáleží na typu organizace nebo formě sdělení, kterým chcete na okolí zapůsobit. Lidé, kteří budou schopni dělat v oblasti komunikace strategická rozhodnutí s cílem učinit skutečný dopad, v budoucnu uspějí.“

UNYP představuje nový magisterský program – Strategická komunikace

UNYP představuje nový magisterský program – Strategická komunikace

Spolupráce mezi La Salle a UNYP nabízí magisterský program v oblasti komunikace již od roku 2003. Jeho absolventy můžete najít doslova po celém světě. Pyšní se úspěšnou kariérou v oblastech, jako jsou veřejné vztahy, firemní komunikace, marketing, sociální média, reklama, odborné vzdělávání a rozvoj nebo mediální průmysl. Lokálně se absolventi magisterského La Salle programu dostali na vysoce hodnocené pozice. Najdeme mezi nimi ředitele marketingové komunikace v České televizi nebo na Letišti Václava Havla, mluvčí Ministerstva zahraničních věcí, Unipetrolu a ČEZ nebo komunikační odborníky v Ogilvy, Havas a mnoho dalších.

Více informací o magisterském programu Strategické komunikace na University of New York in Prague najdete na www.unyp.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.