Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Turisté ohromili fotografiemi zamilovaných míst v krajině českých hor

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  17:31
Místa, která uchvátí na první pohled i ta osobní a srdcová... Krajinu s mlžným oparem, i oslněnou podzimním sluncem... To vše Češi po dobu šesti týdnů fotili v tuzemských horských destinacích v rámci soutěže vyhlášené agenturou CzechTourism.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Naprosto příhodně měli soutěžící označovat své fotky hashtagem #milujuceskehory. Ačkoliv každý týden mohl vyhrát jen jeden z účastníků, při prolistování online galerie na stránkách www.ceskozemepribehu.cz (záložka Soutěž) by se dalo říct, že toto klání nemá poražených. Obrázků, které si získají pozornost, se lze jen těžko dopočítat.

Czech Tourism

Jsou barevné, černobílé, veselé i pošmourné, se zvířaty, výletníky, lanovkami nebo pouze se zachycením přírody – motivů je dlouhá řada. Snímků se totiž sešlo celkem 3 507. A jak ohodnotil hlavní porotce soutěže fotograf Tomáš Třeštík, úroveň zveřejněných fotek byla překvapivě vysoká. On sám se kvůli soutěži vydal na několik výletů do přírody českých hor, aby se vžil do role soutěžících. Focení krajin se totiž běžně nevěnuje.

Czech Tourism

V soutěži byly povolené kromě aktuálních také archivní snímky, a tak nebyla nouze jak o obrázky podzimní, tak ani o ty z mrazivě bílých horských scenérií z počátku tohoto roku nebo let minulých.

Soutěž se konala od konce září po dobu šesti týdnů, na konci listopadu pak proběhla vernisáž a slavnostní vyhlášení absolutního vítěze. Stal se jím Jakub Müller se svým časosběrným snímkem hvězdné oblohy nad vrcholkem Sněžky, královny českých hor.

Od 18. ledna do 12. února 2016 budou vítězné fotografie bezplatně ke zhlédnutí v pražském Mediálním centru Orbis v agentuře CzechTourism.

Czech Tourism


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.