Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zmodernizovaná Trefa v Hluboké nad Vltavou nabízí čerstvost a kvalitu

Komerční sdělení   0:03aktualizováno  0:03
Ve čtvrtek 29. října byl slavnostně otevřen modernizovaný supermarket Trefa v Hluboké nad Vltavou. Nabízí zákazníkům rozšířenou nabídku čerstvých potravin a produktů od místních výrobců a pěstitelů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pestrá nabídka ovoce a zeleniny v modernizovaném supermarketu. | foto: Archiv supermarketu Trefa

Ředitel marketingu Jednoty České Budějovice Ing. Radek Froulík, PhD., s místopředsedou představenstva Mgr. Janem Chrástkou při slavnostním otevření supermarketu Trefa v Hluboké nad Vltavou.

Ředitel marketingu Jednoty České Budějovice Ing. Radek Froulík, PhD., s místopředsedou představenstva Mgr. Janem Chrástkou při slavnostním otevření supermarketu Trefa v Hluboké nad Vltavou.

„V rámci remodelingu jsme upravili exteriér supermarketu, položili novou podlahu, vytvořili stropní podhledy, instalovali nové chladicí a mrazicí zařízení, moderní osvětlení a regály. Tyto úpravy doplňuje zcela nová in-store komunikace a výzdoba supermarketu,“ uvedl Radek Froulík, ředitel marketingu Jednoty České Budějovice, provozovatele supermarketů Trefa.

V supermarketu byla rozšířena nabídka Vltavotýnských lahůdek a čerstvého ovoce a zeleniny. Nakupující si nyní také mohou přímo v supermarketu prohlédnout vybrané dárků pro věrné zákazníky.

„Jsme rádi, že naši zákazníci mohou opět zavítat do své Trefy a nakoupit si čerstvé potraviny. Podle mého názoru se jednalo o velmi přínosné úpravy a jsem velice ráda, že stejný názor sdílejí i naši zákazníci,“ sdělila vedoucí Trefy paní Hana Machovcová.



Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.