Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Tradiční pivo Rohozec dostalo zbrusu nový kabát

Tradiční pivo Rohozec dostalo zbrusu nový kabát | foto: PIVOVAR ROHOZEC, a.s.

20 2015
Změna je život, a proto jsme se i my v Pivovaru Rohozec rozhodli dát našim výrobkům novou podobu. Výsledek v podobě inovovaného loga a nových etiket je tu. Na trh se dostaly lahve vašeho oblíbeného piva s novými a přehlednějšími etiketami. Ale nebojte se, jeho lahodná chuť zůstala zachována.
Komerční sdělení

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pivovar Rohozec je tu s vámi již mnoho let

Malebná vesnička Malý Rohozec na Turnovsku je naším domovem již dlouhá léta, historie pivovaru se začala psát už v polovině devatenáctého století. I když se za dobu našeho fungování mnohé změnilo, jedno zůstalo stejné. Stále se vám snažíme přinášet to nejlepší pivo, vařené pouze z kvalitních českých surovin. Důkazem použití těchto surovin a tradiční technologie je mimo jiné i držení ochranné známky Regionální produkt Českého ráje.

Tradiční pivo Rohozec dostalo zbrusu nový kabát

Logo Pivovaru Rohozec září jasně červeně

Tradiční pivo Rohozec dostalo zbrusu nový kabát

Přestože v našem pivovaru ctíme tradici a léty ověřené výrobní postupy, víme, že je potřeba jít s dobou. Proto přicházíme s inovovaným logem, které najdete na všech našich výrobcích a propagačních materiálech. Logo je jasně červené a i na dálku je tak vidět, o jaké pivo se jedná. Také je bez některých zdobných prvků. Zmizelo například šrafování písmene R nebo stuha, která se dosud vlnila pod erbem.

Změny se dočkají etikety i názvy jednotlivých produktů

Tradiční pivo Rohozec dostalo zbrusu nový kabát

Nový vzhled mají také naše etikety. Ty se na první pohled vzájemně barevně odlišují. Označení Skalák se dostalo do pozadí a toto jméno nese už pouze oblíbená světlá jedenáctka. Na dalších etiketách byste nalezli označení Podskalák (světlé výčepní), Rohozec dvanáctka, Rohozec třináctka nebo Rohozec malina. Tím jasně říkáme zákazníkovi, o jaký druh piva se jedná. K této změně jsme se uchýlili kvůli zjednodušení. Je nám ale jasné, že zákazník si stejně objedná spíše jedenáctku anebo dvanáctku a ne Skalák.

Pivo, které jde s dobou? To je Rohozec X a Y

Pro mladou generaci a pro zákazníky, kteří mají rádi moderní styl, jsou určena piva – Rohozec X a Rohozec Y, která se jako lahvová začala na pultech objevovat teprve nedávno. Rohozec Y je světlé pivo speciálně chmelené a Rohozec X je tmavé pivo vyrobené ze speciálních sladů. Obě piva vznikala ve spolupráci se studenty vysokých škol a tato pivní řada pro mladé zaujme nejen svou zajímavou chutí, ale také designovými etiketami, které vás upoutají na první pohled. Etikety těchto piv jsou úplně odlišné a svým pojetím vyvolávají ihned pozornost.

Pivovar Rohozec zkrátka nabízí něco pro každého. Vybere si u nás štamgast, co má rád klasickou nahořklou chuť naší jedenáctky, i žena s chutí experimentovat. Kromě výborné chuti u nás navíc nyní dostanete zbrusu nové logo a etikety, které mají styl. Přestože pivovar přichází se změnami designu, technologie výroby piva zůstává beze změn a chuť poctivého pěnivého nápoje se naštěstí také nemění. Proč by také měla? Vždyť jen v roce 2014 byl pivovar několikrát oceněn na prestižních pivních soutěžích. Například ze Žatecké Dočesné si 2. místo v kategorii speciální tmavé pivo přivezla tmavá třináctka, a v soutěži o titul Výrobek Libereckého kraje 2014 zvítězil Rohozec Y.

Autor:


Nejčtenější

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze