Doporučujeme

Toto je komerční sdělení.
iDNES.cz neovlivňuje obsah komerčních sdělení a není jejich autorem.

Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s praktikami, pro které se v Čechách vžil termín šmejdství. Hitem sezóny jsou šibalové, kteří zákazníkům kromě smlouvy na dodávku levné elektřiny a plynu vnutí pod příslibem ještě větších úspor „dáreček“ jako pozornost podniku.
Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům | foto: CENTROPOL ENERGY, a.s.

Dárečky jsou fajn, má to ale jeden háček.

Aby zákazník tento dárek získal, musí kromě smlouvy na dodávku energií podepsat na první pohled neškodný předávací protokol, který je ve skutečnosti samostatnou kupní smlouvou se sankcemi. No, a jestliže již nechce energie více odebírat, dočká se několikatisícového účtu za všechny ty skvělé dárečky!

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

„Každý je strůjcem svého štěstí. Na druhou stranu, takové jednání kompromituje i společnosti, které toto nemají zapotřebí. V naší nabídce něco podobného nenajdete,“ uvedl Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s.

Vedle LED žárovek, které jsou tím nejvypečenějším firemním dárečkem, se zákazníci často stávají obětí samozvaných telefonistů. Tito šibalové pro změnu sází na to, že dnes teoreticky není nutné sepisovat smlouvu mezi dodavatelem a odběratelem, stačí si jen zatelefonovat. Jednoduchost je fajn ale na druhou stranu to může být pro některé lidi past.

Je určitě nepříjemné, když nezávazný rozhovor s operátorem je vám o několik dní později prezentován jako uzavření platné smlouvy, která pro vás nemusí být vůbec výhodná. „My radíme jediné - hned zkraje rozhovoru jednoznačně říci, že si nepřejete uzavírat smlouvu po telefonu,“ říká Pospíšil.

Vzdorovat nekalým praktikám především malých alternativních dodavatelů není vždy jednoduché. V této souvislosti je zajímavé, že stále více Čechů nachází oblibu v kamenných zákaznických centrech, která otevírají zavedené velké společnosti. „S našimi klienty chceme být v co možná nejčastějším a nejosobnějším kontaktu. V době pochybných způsobů získávání zákazníků to považujeme za zvlášť důležité,“ doplnil Pospíšil.

Více informací na www.centropol.cz.

Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus