Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

TOPkontakt narostl a prověřil statisíce firemních záznamů

Komerční sdělení   17:00aktualizováno  17:00
Databáze firemních údajů TOPkontakt odstartovala v březnu 2009. Počet kontaktů o firmách se od té doby rozrostl na více než 325 tisíc. Přes 90% je prověřených, a tedy server ručí za jejich správnost.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Databáze firemních kontaktů TOPkontakt přešla po třech měsících fungování do ostrého provozu. Za čtvrt roku se počet údajů o společnostech a institucích rozrostl na více než 325 tisíc. Z toho přes 90 procent je prověřených - server tedy u nich ručí za správnost údajů.

Zlatý Partner TOPkontakt.cz s prověřenými údaji o firmě.

Informace o firmách se porovnávaly například s daty z rejstříků firem. Pokud údaje souhlasily na několika místech, získal záznam v TOPkontaktu pečeť "Prověřeno".

"Vycházeli jsme z naší výběrové databáze, kterou porovnáváme s daty rejstříků firem, zdroji z internetu a s daty určenými pro direct marketing," řekl generální ředitel společnosti Internet Trading Milan Hronec.

Narůstal ovšem nejen počet firemních kontaktů, ale i zájem uživatelů. Zobrazení stránek od startu loni v listopadu vzrostlo o třetinu, počet reálných uživatelů stoupl o 45 procent.

Logo TOPkontakt.cz

Kromě placených služeb, jako je přednostní výjezd při vyhledávání, přibylo v TOPkontaktu i placené partnerství, kdy společnost může posílit svou image spojením svého jména s iDNES.cz.

Plakety Partnerských programů služby TOPkontakt.cz

Během následujících týdnů se navíc TOPkontakt propojí i s dalšími projekty v rámci iDNES.cz. Ze záložek jednotlivých společností bude možné prokliknout se do mapy (na http://mapy.idnes.cz) a naopak při hledání objektů na mapě se zobrazí odkazy na firmy, které v lokalitě sídlí.

Podobně se prováže TOPkontakt i s databází volných pracovních míst na JobDNES. Na záložkách se budou zobrazovat volné pracovní pozice, které nabízí buď příslušná firma, nebo jiné společnosti z oboru.

Do databáze TOPkontakt vstupte zde ...

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti.
Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti

Jednička mezi internetovými lékárnami spustila zbrusu nový web a představila i nové logo. Kříž, který je tradičním symbolem lékáren, v sobě ukrývá i další...  celý článek

UNYP poskytuje svým studentům nejlepší kariérní příležitosti.
UNYP poskytuje svým studentům nejlepší kariérní příležitosti

Na Univerzity of New York in Prague (UNYP) se uskutečnil zatím nejúspěšnější kariérový týden. Týden kariéry - UNYP Career Week -zahrnoval řadu akcí, které...  celý článek

Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?
Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?

Již čtvrtým rokem proběhl mezinárodní letní dotazník Ferratum Barometer srovnávající výdajové návyky 16 zemí Evropy a Commonwealthu. Ten je pravidelně prováděn...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.