Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Informační systém TeamOnline není jen CRM

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Informační systém TeamOnline CRM splňuje standardní požadavky pro řízení zákaznické sítě a týmovou spolupráci.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

Mezi důležité vlastnosti CRM systémů nepochybně patří perfektní zvládnutí komunikačních kanálů mezi firmou a zákazníkem, sledování a řízení vývoje obchodního případu a maximálně zjednodušená, ale bezpečná dostupnost k informacím, která pomáhá v informovanosti a tím i zastupitelnosti jednotlivých členů týmu.

Toto vše pomáhá získávat důvěru zákazníků a budovat trvalé obchodní vztahy. Jak již je ale patrné z úvodu, jedná se dnes o standardní vlastnosti CRM systémů, a tak je třeba přidat něco navíc.

TeamOnline vývojářská platforma

Tím "navíc" může být například hlubší integrace s okolními aplikacemi, nejčastěji účetními systémy, či vytvoření aplikací dle požadavků zákazníka. Pro systém TeamOnline byla vytvořena stejnojmenná vývojářská platforma (framework), která toto maximálně zjednodušuje.

Při její tvorbě bylo cílem vytvořit prostředí skládající se z vlastních a ověřených komponent, usnadňujících rychlý vývoj lehkých databázových aplikací provozovaných jak v lokální síti, tak zejména v prostředí Internetu.

Kromě hotového řešení, jehož varianty je možné zakoupit a ihned provozovat, je tak možné na základě analýzy vytvořit celé nové moduly, které přesně plní potřeby zákazníka. Jako příklad zrealizovaného požadavku mohou sloužit následující dvě řešení.

Modul Servis

Řeší od začátku do konce celý proces záručního a pozáručního servisního řízení. Vše od příjmu, vytvoření protokolu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci do opravy.

Dále sleduje průběh opravy přes operace s náhradními díly, práci a čas techniků, revize dle norem až po finální vyúčtování nákladů na opravu a generování a tisk předávacích protokolů, faktur a skladových dokladů. Systém pracuje například i s takzvanými IRIS kódy, jejichž použití je obvyklé v oblasti elektronického zboží.

Modul Revize-údržba

Tento nový modul umožňuje vést u jednotlivých zákazníků karty zařízení (např. strojů) a jejich technických parametrů a plánovaných činností (pravidelné revize, údržby apod.).

Z těchto podkladů lze generovat měsíční plány revizí a údržby dle technických oborů, sledovat a vyhodnocovat průběh plnění plánu a generovat podklady pro fakturaci nebo faktury samotné. Ideální je propojení jednotlivých činností s modulem osobní kalendář pracovníka, který je standardní součástí TeamOnline CRM.

Kompletní informace o nabídce společnosti TeamOnline CRM najdete na webových stránkách www.teamonline.cz.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.