Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Díky TeamOnline CRM máte komunikaci se zákazníky pod kontrolou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Konec přeposílání e-mailů, složitého předávání informací, zmatečného reportingu. TeamOnline CRM, systém pro týmovou spolupráci a řízení zákaznické sítě, usnadní práci firmám zabývajícím se zejména poskytováním služeb či produktů, kdy se před i po uzavření obchodního případu předpokládá delší vývoj vztahu s klienty.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Díky TeamOnline CRM máte jeden nástroj pro plánování schůzek, kontrolu plnění úkolů i telefonátů. (Ilustrační snímek)

Díky TeamOnline CRM máte jeden nástroj pro plánování schůzek, kontrolu plnění úkolů i telefonátů. (Ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

Pracovat týmově bez časového a prostorového omezení, to je hlavní cíl systému TeamOnline CRM.

TeamOnline CRM centralizuje veškerou firemní komunikaci se zákazníky

Systém TeamOnline CRM umí sdružovat a archivovat veškerou komunikaci s klienty (telefonáty, e-maily), plánovat a delegovat úkoly, schůzky, vytvářet varianty nabídek, návrhů smluv, koordinovat veškeré aktivity v rámci obchodního vztahu.

Spolupráce se díky systému TeamOnline CRM zjednodušuje a navíc je díky němu zajištěna zastupitelnost a informovanost jednotlivých pracovníků v týmu.

Systém TeamOnline CRM spravuje kontakty

Páteří systému TemaOnlione CRM je správa kontaktů. Umožňuje snadné sdílení dat v rámci podniku, poskytuje komplexní a podrobnou správu partnerů a potencionálních klientů, sledování komunikace a příležitostí, podrobných kontaktních informací a souvisejících dokumentů.

U každého kontaktu je zobrazena souhrnná vizitka, která umožňuje rychlý přehled důležitých údajů o klientovi.

Díky TeamOnline CRM máte komunikaci se zákazníky pod kontrolou

Schůzky, úkoly, e-maily, telefonáty – pro systém TeamOnline CRM hračka

TeamOnline CRM poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů. Na schůzky lze přímo ze systému účastníky elektronicky pozvat. Navíc předdefinováním e-mailových šablon zajistíte jednotný firemní styl odchozích zpráv.

Úkoly se dají jednoduše v rámci týmu delegovat a lze sledovat jejich plnění.
I telefonáty mohou být pod kontrolou, evidovat se dají ručně nebo automaticky napojením na telefonní ústřednu.

A navíc jednotlivé aktivity lze na sebe navazovat a propojovat.

TeamOline CRM obsahuje také automatický reporting a nástroj na přípravu a realizaci informačních a reklamních kampaní. Stačí pouze zvolit vhodnou šablonu pro e-mail nebo dopis, vytvořit seznam příjemců a přímo ze systému odeslat newsletter nebo vytisknout podklady pro hromadnou korespondenci. V rámci jedné kampaně se dá plánovat více akcí a podrobně sledovat rozpočet.

Díky TeamOnline CRM máte komunikaci se zákazníky pod kontrolou

Díky TeamOnline CRM bude dění ve firmě transparentní

Kromě výše zmíněných klasických CRM modulů systém obsahuje i moduly pro tvorbu cenových kalkulací, nabídek, specializovaných cenových listů, objednávky, fakturaci, sklady a další moduly, které přesahují až do oblasti ekonomických agend.

Zde je snahou co nejvíce ve společnostech přibližovat oblasti obchodní komunikace s oblastí účetnictví, tak aby dění ve firmách bylo více organizované a transparentní. Příkladem může být vydaná faktura, která je součástí obchodního případu a lze přímo z ní dohledat veškeré dění (historii), které vystavení faktury, respektive uzavření obchodního případu, předcházelo.

TeamOnline CRM zvýší efektivitu práce

Kromě kvalitního přehledu o zákaznících umožní TeamOnline CRM také lépe poznat vlastní firmu a přispět tak k optimalizaci stávajících procesů, vzájemné zastupitelnosti a zvýšení efektivity práce.

Vše je zabaleno do lehké a přehledné internetové aplikace, vybavené bezpečnostními prvky proti vnitřním i vnějším útokům. Tím je odstraněna závislost na operačním systému a program lze pohodlně provozovat na OS Windows, Linux nebo Apple.

Zajímavým řešením je provázaní systému s Google Apps, ze kterých využívá propojení na Google kalendář, elektronickou poštu Gmail, Google kontakty a Google úkoly a synchronizaci s mobilními zařízeními obchodníků. 

Podrobnější popis nenahradí vlastní zkušenost. Společnost TEAMONLINE a.s. nabízí na svých internetových stránkách www.teamonline.cz možnost nezávazně vyzkoušet hosting aplikace TeamOnline CRM.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.