Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

TalentPeople.cz – portál pro ajťáky a ty, co ajťáky hledají

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Spousta šikovných specialistů stále neví, že mají lepší možnosti. Pracují léta u jedné firmy a nevšimli si, že o ulici dál se vyvíjí produkty, o kterých dříve ani nesnili, netuší, že by mohli pracovat mimo klasickou kancelář nebo že by mohli být s týmem na Bali a práci prokládat koupáním v moři.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

TalentPeople.cz – portál pro ajťáky a ty, co ajťáky hledají | foto: Talentpeople

TalentPeople.cz je portál, který ajťákům pomůže sestavit svůj profil pro případné „lepší“ nabídky, který pomůže se k těmto nabídkám dostat a zorientovat se v nich. A obráceně, poskytne nástroj firmám pro nalezení a zejména získání ajťáků do svého týmu - v soutěži s ostatními firmami pro sebe.

Platformu pro propojení nabídky s poptávkou v oboru IT chce vytvořit Petr Kapitán, zakladatel projektu TalentPeople.cz. Tradiční způsoby oslovení vhodných adeptů přestávají fungovat a firmy ani mnohdy neví, kde správné odborníky hledat a jak je správně oslovit a hlavně jak získat na svoji stranu.

TalentPeople.cz – portál pro ajťáky a ty, co ajťáky hledají

Pro společnosti je zde tedy možnost oslovit na základě ucelených dat a informací uchazeče, který přesně vyhovuje jejich požadavkům, a současně kandidáti mají možnost vystavit své schopnosti a dovednosti tak, aby je kontaktovali společnosti pouze s takovými nabídkami, které pro ně mají význam.

Hlavní výhodou portálu je pro kandidáty tzv. diskrétní profil. Jde o možnost vystavit své znalosti a dovednosti, ale přitom neodkrýt svou identitu tak, aby kdokoliv poznal, že se poohlíží po nové příležitosti. Kandidát pak může v klidu vyčkávat na tu správnou nabídku.

Tato výhoda může být pro obě strany klíčová, protože dává možnost vyhledat i takové uchazeče, kteří by normálně o sobě vědět nedali z důvodu, že např. nechtějí být obtěžování nevhodnými nabídkami, nebo aby se to nedozvěděl jejich zaměstnavatel.

TalentPeople.cz – portál pro ajťáky a ty, co ajťáky hledají

Portál, který vznikl na jaře minulého roku, již aktuálně prezentuje přes 800 specialistů různého zaměření, od vývojářů po architekty. „Věřím, že díky možnosti vybrat si mezi veřejným a diskrétním profilem se tento projekt stane vyhledávaným a hlavně využívaným nástrojem jak firem, tak samotných IT specialistů,“ říká Petr Kapitán.

Kontakt:
Martin Bareš - PR +420 605 912 041, martin.bares@empiremedia.cz
Petr Kapitán - zakladatel a CEO Talent peoplu, +420 724 390 500, petrkap@itresources.cz

Více informací o portále naleznete na stránkách https://talentpeople.cz

Témata: Bali, práce, soutěž

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Barbora Schelová, Human Resources Director společnosti Robert Bosch
Firma Robert Bosch je atraktivním zaměstnavatelem. Jak toho dosáhla?

Robert Bosch v Českých Budějovicích je největší průmyslovou firmou na jihu Čech. Její obrat rostl v minulých letech v dvojciferných číslech. A stejně tak počet...  celý článek

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.