Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Studium managementu na Vysoké škole hotelové

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Chceš být vysokoškolsky vzdělaným odborníkem v oblasti volného času? V rámci studijního programu Gastronomie hotelnictví a turismus se nabízí studijní obor zaměřený na studium managementu volného času na Vysoké škole hotelové v Praze.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Studium managementu na Vysoké škole hotelové | foto: Vysoká škola hotelová

Bakalářské studium managementu na Vysoké škole hotelové připravuje studenty na výkon manažerských funkcí v podnicích volnočasových aktivit, cestovních kancelářích, v hotelech a destinačních organizacích.

Studium managementu na Vysoké škole hotelové přináší studentům znalosti z oblasti ekonomie, marketingu, financí, statistiky, účetnictví, informatiky, práva a sociologie a rovněž i z anglického a dalšího světového jazyka.

Volný čas a jeho využití se stává dnes významným ekonomickým oborem, dochází k růstu fondu volného času a volný čas dnes stojí v popředí zájmu jednotlivců a celé společnosti. Právě proto je studium managementu na Vysoké škole hotelové pro studenty velice zajímavé.

Studium managementu 2

Možná jste právě vy tím pravým adeptem pro studium managementu na Vysoké škole hotelové

Na využití volného času dnes participují nejen organizace spojené s tvorbou produktů cestovního ruchu, ale i firmy, které ve volném čase hledají možnosti pro další rozvoj osobnostních vlastností svých zaměstnanců a pro zlepšení interpersonálních vztahů uvnitř podniků a společností.

Pokud vás zajímá tato problematika, pak jste možná tím pravým adeptem pro studium managementu na Vysoké škole hotelové.

Studium managementu 1

Studium managementu na Vysoké škole hotelové - Staň se odborníkem v tomto novém trendu rozvoje volného času.

"Budoucnost začíná již dnes a přeje připraveným!"

Více informací najdete zde.

dny otevřených dveří

Zaujalo Vás studium managementu nebo nějaký jiný studijní obor na Vysoké škole hotelové v Praze? Přijďte se podívat na dny otevřených dveří 16.12. 2010, 6.1., 27.1., 17.2., 17.3., 14.4., 19.5., 23.6. 2011 nebo kdykoliv po dohodě.
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o.
Svídnická 506, 181 00 Praha 8, info@vsh.cz, www.vsh.cz

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

Jakub Molnár společně se svojí ženou Jitkou stojí za celým nápadem Fit-day...
Olomoucká snídaně dobývá svět

Manželé Molnárovi z Olomouce chtěli žít zdravým životním stylem, ale nabídka proteinových smoothie neexistovala. Začali si proto sami vyrábět svačinky bez...  celý článek

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.