Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Štěpán FOK Vodrážka: Baví mě překvapovat sám sebe

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Štěpán chtěl být odmalička moderátorem jako Leoš Mareš, který ho moc bavil. Nakonec se však rozhodl pro film a FAMU. Zatímco jeho spolužáci řešili artové věci a ofrňovali se nad jakoukoli komercí, Štěpán točil reklamy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

eXcelent | foto: eXcelent

Píle se mu vyplatila, protože dneska nemá nouzi o práci, točí jednu reklamu za druhou a v mezi čase tvoří videoklipy pro hudebníky jako je Vladimir 518, The Prostitutes nebo Zrní. Jeho snímky byly nominovány na cenu v Cannes nebo na Anděla. Letos byl nominován i na Berlin Music Video Award. Naposledy se chopil projektu Excelent - Po svý ose. Čtyři charismatičtí lidé české kulturní a sportovní scény v něm posouvají své limity, přičemž svou roli si v kampani zahrál i Štěpán sám.

Štěpáne, už víš, co tě čeká v prvních měsících nového roku?
Celý rok makám téměř bez přestávek, takže vánoční svátky beru jako jeden velký restart. Vypínám telefon a odjíždím do hor. Hned po návratu ale naplno naskakuju do pracovního procesu. Kromě komerční práce mě čeká spot na Konto Bariéry, seriál ze zákulisí hereckého světa pro internetovou televizi plus mám rozjetých několik klipů - ostatně jako vždycky. Makám na nových věcech s Boy Wonder & The Teen Sensations, Vladimirem 518, Zrní a Težkejma Pokondrama. Rozmanitost je důležitá.

eXcelent

Jaké trendy, prvky, postupy tě teď v natáčení nejvíc baví a co z toho chceš přenést do svých nejbližších projektů?
Baví mě experimentovat a hrát si. Mít co nejširší škálu od totálního punku až k naprostýmu popu. Tohle rozpětí a tvůrčí schizofrenie je pro mě základ – chci pořád překvapovat, hlavně sám sebe.

Jaké bylo natáčení projektu Excelent Po svý ose?
Náročný, ale skvělý. Je strašně super, když od všech dostanete naprostou důvěru a jediný, o co všem jde, je co nejlepší výsledek. Natáčení bylo obtížné, některý věci se nedaly opakovat, takže jsme měli jenom jeden pokus, ale o to větší to byl adrenalin. Myslím, že tahle syrovost a energie se do výsledného videa promítla.

eXcelent

Kampaň je hodně o překonávání překážek, které ti stály v cestě, abys mohl jít po svý ose. Vzpomeneš si na nějaký těžký krok, který jsi v životě musel udělat?

Nejsem moc osudový typ, takže nemám ani žádný osudový okamžik, který by mi změnil život. Sázím spíš na postupnou práci, krok po kroku. Nejtěžší moment v tom, abych si mohl dělat věci po svym, bylo najít odvahu a začít si věřit. Zbytek šel už nějak sám.

eXcelent

Jaký máš vztah ke zkoušení nových postupů?
V životě mě nejvíc děsí, že ustrnu na jednom místě. Posouvat se dál a zkoušet nový věci je pro mě nutností. Vzrušení z toho, že člověk dělá něco, co nikdy nedělal, je jedinečný, rajcovní a návykový.

Máš nějaký ultimátní sen?
Svuj ultimátní kariérní sen si plním každej den. Dělám to, co jsem vždycky chtěl dělat a navíc ještě s lidmi, který mám rád. Tak aby to takhle šlo dál.



Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.