Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Staropramen si můžete dát již ve více než 30 zemích

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Pivo značky Staropramen se v poslední době stále častěji a významněji prosazuje na zahraničních trzích. Dnes je k dostání ve více než 30 zemích světa a celkové objemy Staropramenu prodaného v zahraničí rostou. Nově chce Staropramen spotřebitele zaujmout také moderním návštěvnickým centrem pivovaru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ahr | foto: PROJEKTMEDIA

Staropramen je vlajkovou lodí přední středoevropské pivovarské skupiny StarBev, která vedle společnosti Pivovary Staropramen vlastní také pivovary v Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku, Srbsku a Černé Hoře.

Obchodní aktivity má také na Slovensku a v Bosně a Hercegovině. Podpora zahraniční expanze značky Staropramen patří mezi nejdůležitější dlouhodobé cíle skupiny StarBev. Výsledkem je rostoucí zájem zahraničních spotřebitelů.

Návštěvnické centrum Staropramen úzké

Expanzi podpoří také nové návštěvnické centrum v pivovaru

Jednu z významných forem podpory Staropramenu u nás i v zahraničí představuje nově také návštěvnické centrum, do jehož rekonstrukce StarBev investoval více než 30 milionů korun.

Modernizované centrum, které se nachází v prostorách pivovaru na pražském Smíchově, totiž patří mezi oblíbenou zastávku nejen českých, ale také zahraničních turistů, kteří přijíždějí na návštěvu Prahy. Vedle historických památek v centru metropole je pro ně návštěva pivovaru umístěného v docházkové vzdálenosti od středu města  vítaným zpestřením.

Nový koncept návštěvnického centra vytvořený ve spolupráci se společností PROJEKTMEDIA s. r. o. (www.projektmedia.cz) klade důraz na silný audio-vizuální zážitek a interaktivitu s návštěvníky. Virtuálním průvodcem v celém návštěvnickém centru je legendární sládek Josef Paspa, který přispěl k výraznému rozvoji pivovaru ve 30. letech 20. století.

Prohlídka s následnou degustací

Prohlídka Staropramen

Samotná prohlídka centra začíná na stylizovaném náměstí, které je obklopeno štíty budov připomínajících historické pražské měšťanské domy, a kde nechybí ani původní lavičky.

Na začátku exkurze mají návštěvníci možnost dozvědět se vše podstatné o historii a současnosti Staropramenu pomocí moderní techniky, jakou jsou například dotykové displeje či speciální miniaturní projekce.

Dále prohlídka pokračuje do kanceláře sládka, kde příchozí přivítá ‚virtuální‘ Josef Paspa. Tento legendární sládek provází návštěvníky také v historické varně, kde se objevuje při unikátní audio-vizuální show na 16 obřích obrazovkách a krok za krokem provádí návštěvníky procesem, při kterém vzniká Staropramen. Kromě vaření piva je část expozice věnována i stáčení piva. Návštěvníci zde mohou vidět zmenšenou stáčecí linku s lahvemi v různých fázích tohoto procesu.

Nezbytnou součástí prohlídky je závěrečná ochutnávka piva, která se odehrává v unikátním pivním baru. Design tohoto baru odkazuje na bohatou historii českých hospod a volbou interiérových doplňků se hlásí k této tradici. Jednotlivé motivy v interiéru také zdůrazňují pražský původ Staropramenu, který má na zahraničních trzích velký význam.

V rámci degustace mohou příchozí ochutnat Staropramen Ležák, Černý nebo Granát a v případě zájmu mohou v pivním baru setrvat a pokračovat v degustování. Po ochutnávce mají návštěvníci možnost nákupu historických suvenýrů a jiných dárkových předmětů.

Návštěvnické centrum Staropramen 1

Prohlídky je možné absolvovat ve čtyřech jazycích (čeština, angličtina, němčina a ruština) pro jednotlivce i organizované skupiny. Cena vstupného činí 199 Kč včetně závěrečné ochutnávky různých druhů piv.

Více detailů se dozvíte na www.staropramen.cz.

Podle ohlasů prvních návštěvníků se zdá, že zážitek z tohoto návštěvnického centra je na světové úrovni a tento prostor má šanci zařadit se do programů většiny českých i zahraničních návštěvníků Prahy vedle klasických historických dominant.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů.
V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů

Téma ochrany osobních údajů nabývá poslední dobou na síle díky do značné míry revoluční legislativě EU, která zvýší ochranu osobních údajů občanů.  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Teak stříbrný
Podlaha v dětském pokoji musí být teplá a měkká

Hledáte nejlepší podlahu do dětského pokoje pro svou ratolest a nevíte, jaký z materiálů podlahovin zvolit? Chcete, aby vaše dítě nenachladlo od studené země a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.