Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Společnost Víno Hruška přichází na trh se žhavou novinkou, likérovým vínem

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Noblesní likérové víno vyrobené dle prastaré technologie uspokojí všechny milovníky sladkých vín. Likérové víno je vhodné podávat jako aperitiv nebo servírovat ke sladkým dezertům, grilovaným specialitám nebo velmi zralým kozím sýrům.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Likérové víno je sladké přírodní víno s vysokým obsahem alkoholu. | foto: VÍNO HRUŠKA s.r.o.

Likérové víno je vyrobeno z částečně prokvašeného hroznového moštu. Vína nebo směsi těchto produktů musí obsahovat nejméně 15 % a nejvíce 22 % skutečného obsahu alkoholu. Likérové víno se dále tzv. fortifikuje (dolihuje) přídavkem vinného destilátu na minimálně 17,5 % celkového obsahu alkoholu. Připouští se rovněž přislazování zahuštěným moštem.

VÍNO HRUŠKA s.r.o. - likérové víno obr. 1Užité víno a mošt musí pocházet z vinařské oblasti a registrovaných odrůd, na vinici vhodné pro jakostní víno stanovené oblasti. Samotné likérové víno se vyrábí ve vinařské oblasti, kde byly hrozny sklizeny.

Před staletími byly příčinou vzniku této technologie nedokonalé podmínky při lodní přepravě vína do zemí spotřeby (převážně Velká Británie, ale také Francie, Německo, či Holandsko).

Vína se často při převozu v dřevěných sudech kazila, a proto bylo třeba je dolihovat a zvýšením obsahu alkoholu tak víno zakonzervovat proti nežádoucímu druhotnému kvašení nebo některým vadám vína. Postupem času docházelo stále k časnějšímu dolihování, a tak začala vznikat dolihované likérové víno s nerůznějším obsahem zbytkového cukru.

Nejznámější dolihovaná vína jsou: Portské, Sherry,Madeira, Marsala

VÍNO HRUŠKA s.r.o. - likérové víno obr. 3Likérové víno společnosti Víno Hruška je vyrobeno z odrůdy Cabernet Moravia. Výraz vína je zajímavou kombinací vyššího obsahu přírodního hroznového cukru a kabernetového buketu, který v dochuti doplňuje jemné čokoládovo-pražené aroma dubového dřeva.

Likérové víno je nalahvováno v masivní láhvi s nadmutým hrdlem vyfouknuté z tmavého skla, které nepropouští UV záření a chrání tak víno před účinky světla.

Likérové víno, zabalené v luxusní dárkové tašce, je vhodné jako dárek. Doporučená teplota je při podávání vína 10 - 12 ºC, při konzumaci pak 13 - 15 ºC.

VÍNO HRUŠKA s.r.o. - logoZaujalo Vás likérové víno?
Navštivte stránky www.vinohruska.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mountfield
Výprodej: galaktické slevy v Mountfieldu

Všechno za polovic! A to dokonce v době, kdy je ještě na zahradách sezona v plném proudu, takže, co si člověk pořídí, to si ještě letos do sytosti užije.  celý článek

Jakub Molnár společně se svojí ženou Jitkou stojí za celým nápadem Fit-day...
Olomoucká snídaně dobývá svět

Manželé Molnárovi z Olomouce chtěli žít zdravým životním stylem, ale nabídka proteinových smoothie neexistovala. Začali si proto sami vyrábět svačinky bez...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.