Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tajemství databázového direct marketingu v praxi

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Krize v podnikatelské sféře neexistuje. Je to jen přirozené a, přiznejme si, dlouho očekávané období stagnace poptávek a konec dobrých časů, kdy se daly vytvářet skutečné zisky bez většího úsilí, bez nápadu a bez profesionálních znalostí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Společnost Český marketing na své konferenci vyzrazuje tajemství databázového direct marketingu | foto: 

Dnes je i nezkušeným společnostem jasné, že pouhé vystavení svých produktů a služeb na webové portály, do médií, na sociální sítě apod. samo o sobě zákazníky nepřivede. Zákazníka musíte najít! Mnoho firem a podnikatelů si to uvědomuje a hledá nové znalosti a možnosti, jak uchopit svůj business.

Databázový direct marketing v praxi

Pro tyto aktivní podnikatele a na základě přání svých zákazníků a jejich poptávek pořádá společnost Český marketing s.r.o.  dne 14. května 2013 v Hotelu Hilton Prague  unikátní workshop na téma Použití databázového direct marketingu dnes.  Účastníky seznámíme se všemi možnostmi přímého marketingu a s tajemstvím moderního databázového direct marketingu. Přihlásit k účasti se můžete na stránkách společnosti www.ceskymarketing.cz

Český marketing vám ukáže, jak dnešní dobu využít k rozvoji svých obchodních aktivit. V rámci workshopu se dozvíte, s jakými informacemi se dá pracovat, jakými nástroji se dají informace zpracovávat, jakými cestami a způsoby oslovit cílovou skupinu, jak u potencionálních zákazníků oddělit zrno od plev, ale i proč a jak informace použít ve vašem obchodním a datovém systému.

Direct marketing zdaleka nevyužívá jen databáze firem!

Marketingovým manažerům, ředitelům a podnikatelům předáme zkušenosti přímo z praxe a probereme témata jako sociodemografická data, databáze firem, databáze domácností, databáze telefonních čísel, ochrana osobních údajů, direct marketing, lettershop, direct mail, telemarketing, neadresná distribuce, GIS - geografický informační systém, datové systémy v marketingu, CRM - Customer Relationship Management systému, interní koučink operátorů a manažerů apod.

Direct marketing v souvislostech mnoha informačních zdrojů

Společnost Český marketing jako pořadatel této akce se zabývá cíleným databázovým marketingem již řadu let a zná sílu informací. Její úspěch spočívá ve vědeckém přístupu a používání sofistikovaných systémů databází mnoha zdrojů v souvislostech a jejich filtracích pro získání menší, ale přesnější skupiny oslovených.

Databázový direct marketing umožňuje použít pro vyfiltrovanou skupinu potenciálních klientů úzce zaměřenou strategii a důsledně se zaměřuje na maximální vytěžení menšího, ale přesnějšího počtu  kontaktů, u kterých je mnohem větší šance prodat produkt nebo službu. 

Přehled produktů a služeb jednoho z největších dodavatelů marketingových databází, direct mailu, lettershopu a datových a obchodních systémů najdete na stránkách www.ceskymarketing.cz.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?
Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?

Již čtvrtým rokem proběhl mezinárodní letní dotazník Ferratum Barometer srovnávající výdajové návyky 16 zemí Evropy a Commonwealthu. Ten je pravidelně prováděn...  celý článek

Studium MBA se v Česku těší stále větší oblibě. Proč?
Studium MBA se v Česku těší stále větší oblibě. Proč?

Jakým vzděláním si prošli ti, kteří za jméno připojují zkratku MBA? A proč jsou MBA školy čím dál tím oblíbenější? Titul MBA pochází z anglického Master of...  celý článek

University of New York in Prague pořádala první model OSN.
University of New York in Prague pořádala první model OSN

Na počátku letošního dubna proběhl v University of New York in Prague (UNYP) historicky první model Organizace spojených národů pro středoškolské studenty,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.