Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Soutěž Věda očima mladých zná vítěze

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Letošní ročník soutěže - Věda očima mladých vyhrál projekt mykologické analýzy ovzduší, který zpracovaly sestry Michaela a Kateřina Neubergerovy z Gymnázia Jana Nerudy v Praze.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Soutěž Věda očima mladých zná vítěze | foto: Bayer s.r.o.

Při své prezentaci instruktážním videem lidem představily, jak můžeme sami v domácích podmínkách analyzovat výskyt částic hub a plísní v bytech nebo domech. Soutěž je organizována v rámci programu Věda má budoucnost vzdělávací organizace AISIS, jehož cílem je popularizace vědy u studentů základních a středních škol. Od samého počátku soutěže je hlavním partnerem společnost Bayer.

Přírodovědné obory přinášejí důležitý společenský přínos

Bayer, v rámci celosvětového projektu Making Science Make Sense, se aktivně věnuje vzdělávání mladých lidí v přírodovědných oborech v praxi. Vychází to z naší filozofie - Věda pro lepší život, a tak považujeme za přirozené být v České republice a na Slovensku součástí programu Věda má budoucnost. Právě motivace z praxe může být významná pro další rozhodování studentů, aby se dále věnovali přírodovědným oborům, protože zde vidí nejen uplatnění, ale také důležitý společenský přínos,“ uvádí Markéta Soukupová, Head of Communication, Bayer CZ/SK.

Porota si pochvalovala letošní úroveň projektů, která byla výrazně vyšší než loni, a tak je laťka pro další účastníky posunuta zase o něco výše. Prezentace finalistů a slavnostní vyhlášení výsledků soutěže se uskutečnilo opět v prostorách Akademie věd ČR, která je odborným partnerem akce.

Vítězný projekt může přispět k ochraně lidského zdraví

Vítězný projekt může přispět k ochraně zdraví lidí, proto také získal i cenu hlavního partnera soutěže firmy Bayer. „Plísně mohou mít různá zdravotní rizika pro člověka, proto je nutné sledovat jejich koncentraci. Analýza ovzduší právě sleduje koncentrace těch partikulí,“ řekla ČTK a Českému rozhlasu Michaela Neubergerová. Aktuálně končí pátý ročník šestiletého studia, její sestra je o dva roky níže.

Druhou příčku v soutěži Věda očima mladých obsadili studenti Střední průmyslové školy Ostrov díky projektu o měření úrovně radiace detektorem v domácnostech. Na třetí příčce skončily dívky z Masarykovy střední školy chemické v Praze, které v projektu učily malé ekology.

Soutěž Věda očima mladých vyhlašuje iniciativa Věda má budoucnost

Iniciativa Věda má budoucnost pátým rokem usiluje o zvýšení zájmu mladých lidí o technické a přírodovědné obory. Ve spolupráci s firmami oživuje teoretickou výuku poznatky z reálného pracovního prostředí. Školáci mohou nahlédnout do zákulisí podniků. V Česku se do tohoto programu zapojilo více než 1500 žáků a téměř 150 učitelů.

Soutěž Věda očima mladých zná vítěze

Více informací najdete na www.vedamabudoucnost.cz.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.