Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jaké jsou softwarové brzdy rozvoje malých a středních firem

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V roce 2014 se hodnota ekonomického růstu zastavila na 2 %. Letos ministerstvo financí predikuje růst ekonomiky na 3,9 %. Důvodem je meziroční hospodářský růst v 1. čtvrtletí roku 2015. Ovšem co makroekonomům zní jako rajská hudba, staví mnohé majitele středních společností před nelehké dilema.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Softwarové brzdy rozvoje malých a středních firem | foto: WEBCOM a.s.

Značná část firem, která přestála úskalí finanční krize a s nimi spojené obtíže takřka všech světových ekonomik, řeší v tuto chvíli mnohá zásadní rozhodnutí. Ekonomický růst, pozitivní spotřebitelská očekávání i vlastní optimistické rozvahy vedou majitele k nutným strategickým úvahám o zásadním rozvoji či expanzi jejich společností. Častým jevem je pak situace, kdy firma, která
po léta využívala starý informační systém, akutně potřebuje adekvátní a technologicky moderní provozně-ekonomický systém. Takovou zkušenost absolvovali také ve společnosti INTERTECH PLUS.

„Ve starém systému bylo velmi složité se k něčemu dopracovat. Jednalo se
o program, který nabízel jednoduché funkcionality v oblasti nákupu, prodeje a vystavování faktur. Neumožňoval například vyhodnocování ziskovosti zakázek a projektů,“ popisuje situaci pan Petr Ondroušek, manažer nákupu a logistiky. „Naši obchodníci byli nuceni vytvářet tabulky v Excelu, do nichž zadávali jednotlivé obchodní případy a jejich náklady a výnosy. Jednalo se ovšem samozřejmě o dočasné a nouzové řešení.“

Klíčovou otázkou u sofistikovaného ekonomického systému je ovšem jeho pořizovací cena. V okamžiku, kdy firma potřebuje cashflow směřovat zejména na přímé investice do růstu společnosti, je velmi komplikované rozhodnout
o zásadní inovaci stávajícího systému nebo pořízení nového. V takové situaci se jeví jako ideální varianta, se kterou přichází společnost WEBCOM.

„Dynamics Online NAV si můžete pronajmout jako službu. Jedná se
o plnohodnotný standardizovaný informační systém pro správu financí a evidenci majetku, řízení nákupních a prodejních procesů i skladových operací. Veškeré výkazy i manažerské reporty jsou v ceně služby,“ shrnuje stručně řešení společnosti WEBCOM její obchodní ředitel Pavel Vaněk.

Video: Podívejte se, co vše umí Dynamics Online NAV:

Při pronájmu ekonomického systému je veškerá správa a údržba plně v režii dodavatele, který aktualizuje legislativu, udržuje nejnovější verze veškerého softwaru i výkonnost serverů. Zákazník si může také zvolit každý měsíc, kolik uživatelů bude se systémem pracovat. Snadným způsobem tak lze pružně přizpůsobovat množinu pracovníků zpracovávajících ekonomická data aktuálním potřebám provozu. Nespornou konkurenční výhodou Dynamics Online NAV je i rozšiřitelnost systému a možnost dalších úprav na míru klientovi.

„Reportingové funkce platformy, pomocí nichž můžeme vyhodnocovat projekty a provádět případné změny v jejich plánování, jsou neocenitelné a výhodou je také flexibilita v nákupu licencí pro jednotlivé uživatele,“ vypočítává pozitivní zkušenosti s Dynamics Online NAV Petr Ondroušek z INTERTECH PLUS. „Systém umožnil standardizaci a urychlení pohybu dokumentů a informací
v rámci firmy. Veškeré procesy se urychlily a přehlednější účetnictví
v konečném důsledku zajistilo zlepšení cashflow.“

Ukázka systému – zpracování objednávek (Zdroj: WEBCOM a. s.)

Ukázka systému – zpracování objednávek (Zdroj: WEBCOM a. s.)

„Rozhodnutí pořídit informační systém jako službu přináší hned několik pozitiv,“ uzavírá téma pronájmu ekonomického systému Pavel Vaněk. „Neriskujete vysoké vstupní investice do implementace. Nehrozí vám také situace, kdy po náročné implementaci klasického systému zjistíte, že procesům ve vaší společnosti nevyhovuje právě ideálně. S Dynamics Online NAV můžete začít u standardního řešení a až poté případně nechat systém dovyvinout dle konkrétních požadavků vyplývajících z užívání této základní verze. Díky tomu pak obsahuje systém pouze ty funkcionality, které vaše společnost efektivně využívá.“

Více na www.dynamicsonline.cz

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.