Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Silniční doprava již dvacet let úspěšně spolupracuje s železnicemi

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dne 24. května 2012 proběhlo v Autoklubu ČR setkání společníků BOHEMIAKOMBI se zákazníky, kteří se specializují na obor silniční doprava a spedice. Setkání se zúčastnili také zástupci státní správy z ministerstva dopravy, zástupci svazů i obchodních partnerů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Silniční doprava již 20 let úspěšně spolupracuje s železnicemi | foto: BOHEMIAKOMBI

Dvacetileté výročí trvání společnosti se stalo vítanou příležitostí k ohlédnutí za dosavadními aktivitami společnosti, jejichž výsledkem je převezení více než 1 100 000 kamionů po železnici.

Díky společnosti BOHEMIAKOMBI se daří spojovat silniční doprava s železnicí a vzniká tak vzájemně prospěšná spolupráce. Brzy po svém založení v dubnu 1992 se rychle prosadila s přepravou celých kamionů na dvou mezinárodních linkách do Rakouska a do Německa.

Společnost prošla svým vlastním vývojem a obdobně jako její zakládající německý společník Kombiverkehr Frankfurt se také ona časem odklonila od nákladného způsobu přepravy celých kamionů po železnici, který bohužel nemůže existovat bez silné státní podpory formou dotací a bez dalších opatření, jež přepravy v kamionech na silnici významně omezují.

Silniční doprava již 20 let úspěšně spolupracuje s železnicemi

Silniční doprava v kombinaci s železnicí po vstupu ČR do EU

Impulsem k tomuto odklonu byl vstup ČR do EU. Krátce po něm se Bohemiakombi začala u klientů, pro které je specializací silniční doprava, stále více prosazovat s vyšším typem intermodálních přeprav.

Kamionové zásilky už nejsou na železnici doprovázeny řidiči, produktivita práce i využití kapacity vlaku se tím výrazně zvýšila. Přechod od doprovázených přeprav k nedoprovázené formě se zároveň stal přechodem od státem dotované formy přepravy kamionů po železnici k přepravám nezávislým na veřejné podpoře.

Setkání se konalo večer po zasedání valné hromady Bohemiakombi a zároveň v předvečer valné hromady sdružení ČESMAD Bohemia. Sdružení automobilových dopravců je jedním ze dvou českých společníků Bohemiakombi.

Valná hromada Bohemiakombi schválila závěrku za rok 2011. Obrat společnosti se v roce 2011 výrazně zvýšil a společnost dosáhla mírného zisku. Valná hromada rozhodla ponechat zisk z roku 2011 ve společnosti, aby mohl být použit k financování dalšího rozvoje přeprav kamionových zásilek po železnici.

Silniční doprava již 20 let úspěšně spolupracuje s železnicemi

Dvaadvacet vlaků a 600 kamionových zásilek každý týden

Bohemiakombi je operátorem ucelených vlaků, u kterých se kombinuje silniční doprava a železnice, na kontinentálních linkách kombinované dopravy spojujících Českou republiku s Německem (Ostrava /Lovosice – Duisburg, Ostrava /Lovosice – Hamburg Billwerder) a s Itálií (Ostrava – Verona).

Tyto linky jsou součástí evropské sítě intermodálních linek, která se v průběhu posledních let postupně rozšiřuje ze západní a jižní Evropy také do střední Evropy. Na třech linkách z a do ČR aktuálně jezdí 22 vlaků s 500 až 600 kamionových zásilek týdně.

Ing.Vladimír Fišer,
Jednatel společnosti BOHEMIAKOMBI, spol. s r.o.

Autor:


Témata: Vlak

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.