Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Seznamovací agentura Náhoda: zacíleno na muže

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Chlapů v seznamovacích agenturách nikdy není dost. Je vás, pánové, jako šafránu, jste vzácní a žádaní. Jak vás tedy najít? Co kdybych si já, Náhoda - seznamovací agentura, podala inzerát?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Navštivte kanceláře Náhody osobně | foto: Seznamovací agentura Náhoda

Seznamovací agentura hledá skvělé chlapy, pro skvělé ženy, kterých je v Náhodě neobyčejně vysoká koncentrace. Zn.: Svůj k svému na www.nahoda.com.

Patříte k těm, co mají svůj život pevně v rukou? Skvělá práce, krásný byt, silné auto, víkendy na kole nebo na golfu? Přesně tak, jste to chtěli a díky pevné vůli, cílevědomosti a tvrdosti k sobě samému se vám to nakonec podařilo? Gratuluji, o pocit svobody a volnosti jde vlastně v životě především. Tedy až na…

Mimořádná seznamovací agentura

žena, co obrací golfistovi život naruby

Budete se divit, ale velmi obdobně jsou na tom i některé ženy. Atraktivní, úspěšné, inteligentní, prostě partnerky pro váš život. Jen se ještě nedostaly k tomu, aby si našly chlapa. Muži se jich občas bojí. Někteří se jim vyhýbají, protože si nedokážou představit, o čem by s nimi hovořili. To ale nebude váš případ. Tipuji, že vy jste je zatím jen nepotkali. "Ještě řekni, že jsou všechny v Náhodě?", no tak když jinak nedáte, "Ano jsou v Náhodě!".

Nevím, jestli úplně všechny, ale řada z nich. Jsou krásné, chytré, vědí, co od života chtějí. V náhodě jsou proto, že se chtějí seznámit, ale nechtějí se s tím nikde chlubit. Nestojí o popularitu, protože té mají ve svém profesním životě dost. Netouží jen tak viset někde na internetu. Staly se VIP klientkami se vší diskrétností, vysokou kvalitou služeb a originalitou, kterou sebou tato mimořádná seznamovací agentura nese na www.nahoda.com.

Není seznamka jako seznamka

Seznamovací agentura Náhoda se liší už tím, že se s vámi chce vidět. Kde? Při setkáních s odbornými konzultanty ve skvělých prostorách agentury.

Seznamovací agentura Náhoda

Tam klienti definují svou představu o životním partnerovi a v rámci individuálního vyhledávání - jedné z VIP služeb náhody - jsou jim tito partneři virtuálně představováni. Když si přes vzájemné fotografie padnou do oka, dojde i na osobní setkání mezi čtyřma očima. Jakou to má pro vás výhodu? Vyhnete se trapasu, kdy se místo dlouhovlasé, štíhlé blondýny, objeví tmavovlasá baculka a vy se nebudete muset nenápadně vypařovat. Nevrazíte do číšníka, co zrovna nese baculaté brunetce kávu a nevrátíte se domů otrávený a opařený zároveň.

Změnit sen ve skutečnost - na to je seznamovací agentura Náhoda expert

Zkrátka a dobře. Jestli se vám seznamovací agentura z jakéhokoli důvodu nechce navštívit, chápu. Ale Náhoda rozhodně není jen klasická seznamka. Díky profesionalitě, diskrétnosti a nadstandardním službám, se kterými k seznamování přistupuje, je skutečně "z čeho vybírat". Ten, kdo má celý proces pod kontrolou, jste Vy. Ten, kdo určuje tempo, postup, zda se setkat či nikoli, jste zase jen a jen Vy. Nezní to dobře?

Vyšší koncentrace atraktivních, inteligentních a zajímavých žen, vyšší šance, že trefíte do černého nebo že někdo trefí vás a navíc vše ve vaší režii? Jestli jste dočetli až sem, pevně věřím, že si vzpomenete, jak seznamovací agentura Náhoda právě cílí na muže.

Kdy? Třeba, až budete v sobotu večer po celém dni na kole ležet ve vaně se sklenkou vína a budete nejprve muset usnout, abyste ji viděli, jak vchází do dveří, v lehké noční košili s otázkou na rtech "Miláčku, nechceš umýt záda?" a nad ní jasně zářící nápis www.nahoda.com.

Veronika Vinterová – majitelka seznamovací agentury Náhoda

Veronika Vinterová – majitelka seznamovací agentury Náhoda

autor článku : NÁHODA - Monika Čermínová

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.