Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


SEO – optimalizace pro vyhledávače je základem úspěchu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Chcete zviditelnit Váš web tak, aby to mělo potřebný efekt a vysokou návštěvnost? Nenechte ho plavat a dopřejte mu profesionální SEO optimalizace.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

SEO – optimalizace pro vyhledávače je základem úspěchu | foto: SEOlight s.r.o.

Máte pocit, že váš web je zastrčený v hlubinách internetu? Když zadáte do vyhledávače dané klíčové slovo, nemůžete se svých stránek dokonce ani dopátrat? V takovémto případě přichází na řadu SEO optimalizace, která je v těchto situacích zkrátka jediným řešením. Právě díky kvalitní a profesionální optimalizaci je možné zajistit svému webu lepší pozici. Tento proces je totiž složený z mnoha menších kroků, které pomalu, ale jistě vedou k hojně navštěvovanému webu, o který bude zájem.

Optimalizace zajištěná profesionály

SEO optimalizace je poměrně složitý proces, který vyžaduje maximálně individuální přístup. Je tedy důležité kontaktovat výhradně odborníky, kteří se mohou pochlubit svými mnohaletými zkušenostmi a hlavně svou praxí. SEOlight s.r.o. vás svým portfoliem služeb nezklame, jedná se totiž o skutečné profesionály, kteří znají podstatu SEO optimalizace a dokáží ji uplatnit v praxi.

Nyní přejdeme k samotné optimalizaci, kde je potřeba rozlišit dva typy faktorů:

  • On-Page faktory – Mezi tyto faktory patří zejména návrh klíčových slov a následná SEO analýza, která se bude týkat kontroly vašeho webu, zkrátka toho, zdali je vše nastaveno správně.
  • Off-Page faktory – Po kontrole webu a jeho správném nastavení přichází na řadu základní kámen optimalizace, a to linkbuilding. Jedná se o budování zpětných odkazů, které budou umisťovány buď do tematických, nebo revolučních PR článků.
SEO – optimalizace pro vyhledávače je základem úspěchu

Pravidelná měsíční správa

Na SEO - optimalizaci pro vyhledávače je potřeba se dívat z dlouhodobého hlediska, není možné zajistit lepší pozici vašemu webu za pár dní. Právě proto se vám vyplatí spolupracovat s profesionály dlouhodobě a domluvit se na pravidelné měsíční optimalizaci za účelem dosažení těch nejlepších a nejviditelnějších výsledků. Linkbuilding bude pravidelný a šance na úspěch tedy mnohonásobně větší.

Autor:

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.