Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Seeky.cz generuje obchodní kontakty a zvyšuje zisk z online kampaní

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Seeky.cz je moderní nástroj, který získává nové obchodní kontakty z www stránek. Pokud hledáte kontakty pro vaše obchodníky, je tato služba velmi efektivní řešení.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty | foto: ALSENTA s.r.o.

Každá efektivně pracující společnost využívá online prostředí pro získávání nových potenciálních zákazníků. Dříve se často využívaly firemní katalogy a různá elektronická tržiště, které pomáhaly k navázání nových kontaktů. Ve většině případů však docházelo k nenaplnění stanovených cílů. Postupem času s nástupem kontextových reklam se tyto aktivity přesunuly k tomuto druhu reklamy a směrování na www stránky. Cílem těchto kampaní je vždy, mimo zviditelnění produktu, získání kontaktu na potenciálního zákazníka, který se zajímá o naše produkty. Bohužel vložené investice generují většinou velmi vysoká čísla návštěvnosti webu, přesto primární cíl „Získání zákazníka“ bývá velmi nízký v poměru ke vloženým finančním prostředkům.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty

Zvýšení efektivity PPC kampaně

Seeky.cz je online nástroj, který řeší právě takovou problematiku, kdy je generováno málo kontaktů z formulářů na webových stránkách. Služba umí generovat až 50x více kontaktů než ty, které získáme přirozeně. Díky tomu snižujeme vynaložené náklady na reklamu a jsme více efektivní. Zároveň jsou náklady na pořízení služby Seeky.cz velmi nízké.

Seeky.cz lze použít i samostatně. I tak zvyšujeme efektivitu získaných kontaktů pro obchod mnohonásobně. Pokud naše stránky generují návštěvnost, stačí nasadit měřící kód na stránky.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty

Seeky.cz nástroj pro generování kontaktů

Seeky.cz je tedy obchodní nástroj, který slouží k získání takzvaných „Leads“. Práce s ním je velmi jednoduchá, vše se dá řešit v online prostředí aplikace. Zobrazit si můžete všechny aktivity generovaného kontaktu a díky tomu se rozhodnout, zda tento kontakt oslovit s nabídkou. Aplikace umožňuje také zobrazit vizuálně kontakty na mapě. Pro větší počty generovaných kontaktů je zde možnost rozsáhlých exportů, které umožňují práci v externích aplikacích. Pro společnosti, které mají pro svůj obchod svá vlastní CRM je zde možnost propojit aplikaci pomocí komunikační API.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty

Zaměření na zahraničí je výhodou

Služba není určena jen pro české zákazníky. Pokud jsou stránky zaměřené mezinárodně bude Seeky.cz dodávat i mezinárodní kontakty. V současné době je možné využít službu pro 40 zemí Evropy.

Registrací na webu Seeky.cz můžeme získat 14 denní nezávazný zkušební provoz. Takto se můžeme přesvědčit, zda je služba kvalitní a získáme tím také mnoho kontaktů zdarma.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.