Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

S Agenturou Allice nešlápnete vedle. Profi reklamní akce i hostesky

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Agentura Allice zajišťuje komplexní servis v oblasti reklamy a BTL komunikace. Specialista na reklamní akce si za svoji více jak desetiletou působnost získala renomé v návrzích a realizaci reklamních strategií, personálního zajištění a technické podpory nejenom na českém trhu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ag Allice Staromak | foto: Agentura Allice, s.r.o.

Pořádáte dny otevřených dveří, semináře, chcete seznámit veřejnost se svým produktem? Nebo plánujete expandovat se svými výrobky do zahraničí a chcete exportovat na jistotu? Pak jsou pro vás správnou volbou specialisté na reklamní akce ze společnosti Agentura Allice.

Agentura Allice umí reklamní akce i v zahraničí

Ag Allice KFC

Hlavní činností Agentury Allice jsou reklamní akce a jejich realizace v České republice, na Slovensku a nově v rámci asociace v Polsku, Chorvatsku, Maďarsku, Slovinsku, Srbsku, Bulharsku a Bosně a Hercegovině. Díky partnerům v těchto lokalitách je Agentura Allice schopná zajistit veškeré služby na klíč včetně logistiky, supervize, fotodokumentace a vyhodnocení.

Pokud si klient přeje využít pouze personální podporu zajištěním hostesek a promotérů není problém. Agentura Allice na místě konání reklamní akce či jiného setkání zajistí kvalifikované a jazykově vybavené hostesky v požadovaném počtu.

"Pro firmy by bylo neekonomické vozit do zahraničí promotéry z Čech. Navíc by nebyli znalí místních podmínek a prostředí tak, jako místní lidé. A to nemluvě o prozkoušení jazykových znalostí a skutečné schopnosti domluvit se na místě," vypočítává pozitiva zajištění personálu v dané lokalitě Luboš Baumruk, managing director Agentury Allice.

Agentura Allice, s.r.o. - logo 2

Před exportem není nad průzkum trhu

Služby Agentury Allice určitě ocení i firmy, které zvažují export zboží do zahraničí. Dalším pilířem činnosti Allice jsou totiž průzkumy trhu. Ve výše uvedených státech Agentura Allice zjistí, zda je zboží vhodné pro daný trh a jakým způsobem budou cílové skupiny reagovat. Služba k nezaplacení!

A přitom u Agentury Allice mile překvapí cenová dostupnost. Samozřejmostí je dynamická komunikace, spolehlivost a kvalita provedení. Že to nejsou planá slova dokládá fakt, že spokojení klienti se vracejí a opakovaně využívají služeb Agentury Allice.

Ag Allice obchod

Reklamní akce, firemní setkání, kulturní a společenské akce s Allicí bez obav
Agentura Allice, která se specializuje hlavně na reklamní akce, nepatří mezi troškaře. Na podtrženou jedničku s hvězdičkou zvládla na klíč i projekt "Zapouštíme kořeny" pro TPCA, kde bylo na 2 500 lidí. Ale služeb Agentury Allice ocení i pořadatelé kulturních akcí, kteří nemají k dispozici patřičné technické zázemí. Pódiové systémy, ozvučení, osvětlení či mobilní zastřešení se pořadatelům hodí nejenom v letošním deštivém létě.

Podrobné informace si můžete projít v klidu kanceláře. Stačí na svém počítači zadat internetovou adresu www.allice.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů.
V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů

Téma ochrany osobních údajů nabývá poslední dobou na síle díky do značné míry revoluční legislativě EU, která zvýší ochranu osobních údajů občanů.  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Teak stříbrný
Podlaha v dětském pokoji musí být teplá a měkká

Hledáte nejlepší podlahu do dětského pokoje pro svou ratolest a nevíte, jaký z materiálů podlahovin zvolit? Chcete, aby vaše dítě nenachladlo od studené země a...  celý článek

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.