Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rodinný erb či vlajka se stávají novým trendem

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Erb se stává vhodným dárkem například ke sňatku, případně významnému životnímu jubileu. Lidé si začínají stále více uvědomovat to, že někam patří, pátrají po svém původu a po historii svého rodu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Velebný & Fam s. r. o. - Vlajky, nášivky, výšivky, strojní vyšívání, prapory. | foto: Velebný & Fam s. r. o.

VELEBNÝ & Fam s.r.o.

Tel., fax : 465 525 012
Mobil: 603 531 589
vysivani@velebny.cz
www.velebny.cz

Bohaté zkušenosti s navrhováním a výrobou erbů má Zdeněk Velebný, majitel rodinné firmy Velebný & Fam s.r.o. z Ústí nad Orlicí.

Jak by měl takový rodinný erb vypadat?
Zde velmi záleží na citu a vkusu tvůrce, ale hlavně budoucího majitele rodového znaku. On je jeho příštím nositelem a ovlivnění tvůrce je v jeho vlastním zájmu. Osobní znak není záležitostí krátkodobou, provází svého majitele i jeho potomky po celé generace. Znak musí citlivě propojovat část odborně historickou s výtvarným zpracováním. Důležité je nesnažit se umístit do znaku co největší množství informací. Znaky se tím stávají nepřehlednými. Znak musí být vidět - být snadno čitelný. Musíte se hodně zamyslet nad tím, aby celková podoba nebyla "každý pes jiná ves".

K čemu pak rodinný erb svému majiteli slouží?
Záleží jen na něm, jak ho uvede do života - ve formě pečetí, hlavičkových papírů, navštívenek, odznaků, nášivek, nástěnných znaků, vlajek, praporů a dalších výrobků, které budou reprezentovat jeho osobu a rod. Časem jistě ve svém rodovém znaku objeví další nové souvislosti a skrytou symboliku. Znaky totiž žijí a provazují se s životem svého nositele.

Velebný & Fam s. r. o. - Firemní vlajkaFirma Velebný & Fam s.r.o. vyrábí kromě erbů i vyšívané vlajky a prapory včetně příslu-šenství k nim, jako jsou žerdě a stojany, pečetě a pamětní listy.

Každý návrh motivů je originál, nikdy se tedy neopakuje u více zákazníků. Strojní vyšívání firma uplatňuje i při výrobě reklamních výšivek a nášivek všeho druhu. Dalším výrobním odvětvím firmy je výroba církevního zboží tzv. paramenty (od košil přes ornáty až po baldachýny).

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Jakub Molnár společně se svojí ženou Jitkou stojí za celým nápadem Fit-day...
Olomoucká snídaně dobývá svět

Manželé Molnárovi z Olomouce chtěli žít zdravým životním stylem, ale nabídka proteinových smoothie neexistovala. Začali si proto sami vyrábět svačinky bez...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.