Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Revoluce v internetových platbách přináší větší bezpečí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V těchto dnech přichází na český internetový trh soubor produktů VIKIPID, které zákazníkům nabízí bezpečnější způsob platby za nákupy na internetu a současně usnadní a zefektivní podnikání samotným e-shopům.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Revoluce v internetových platbách! | foto: VIKIPID, a.s.

Jaké výhody nová služba oběma stranám přináší, nám popsal pan David Chuděj, který stojí v čele společnosti VIKIPID, a.s.

O: Můžete čtenářům přiblížit, v čem spočívá podstata služeb VIKIPID?
U zrodu našeho projektu jsme si položili otázku, proč se v České republice přibližně 70 % objemu plateb za zboží zakoupené na internetu uskuteční dobírkou, když platba přímo při objednání zboží je pro zákazníka výrazně pohodlnější. Důvodem je naše nedůvěra, že zboží bude skutečně doručeno tak, jak e-shop slibuje. Nechceme zbytečně riskovat, že nebudeme mít ani peníze ani zboží. Důsledkem pak je, že musíme na platbu znovu myslet při převzetí zboží a zajistit si většinou i dostatek hotovosti k placení. Z pohledu e-shopů je to tak, že odešlou zboží, ale na peníze čekají ještě několik dnů. Právě proto velké množství internetových obchodů platbu dobírkou znevýhodňuje pomocí příplatků. Tento problém řeší naše dva klíčové produkty VIKIPID Platba a VIKIPID Dobírka.

O: VIKIPID Platba je zaměřena na zákazníky e-shopů. Co tato služba nabízí?
VIKIPID platba
je určena pro případy, kdy se zákazník rozhodne zaplatit za zboží předem on-line. Pro lepší představu bych tuto službu přirovnal k notářské úschově peněz. Peníze budou po úhradě zákazníkem uschovány u VIKIPIDU, který komunikuje s elektronickými systémy dopravců. Díky tomu VIKIPID garantuje, že peníze odešle zpět zákazníkovi přesně v okamžiku, kdy marně uběhne dohodnutá doba pro expedování zboží, případně se zákazník rozhodne zboží nepřevzít od dopravce. Pokud bude zboží v pořádku doručeno, odešle VIKIPID peníze e-shopu v okamžiku, kdy si zákazník zboží převezme.

Internetový prodejce jakoby prostřednictvím VIKIPIDU říkal, že z jeho strany můžeme očekávat férové jednání a včasné odeslání zboží.

Přitom zákazník e-shopu nemusí za naše služby připlácet. Je to benefit, který mu nabídne internetový obchod, ve kterém nakupuje. Složité vymáhání peněz nebo zboží z nespolehlivých e-shopů se tak s VIKIPIDEM stane minulostí.

O: VIKIPID Dobírka je určená pro internetové obchodníky. Jaké výhody mohou od Vašich služeb očekávat?
Tato služba se zaměřuje především na malé a střední e-shopy. Časté využívání dobírky ze strany zákazníků jim totiž výrazně zpomaluje tok peněz. Služba VIKIPID Dobírka jim zajišťuje proplacení hodnoty dobírky ze zdrojů společnosti VIKIPID už ve chvíli, kdy je balík předán dopravci.

Dnes je internetový obchodník schope zhodnotit své vlastní finanční prostředky přibližně 4x měsíčně, protože mu jsou připsány na účet ze strany přepravce v průměru jednou za sedm dní od vyexpedování zásilky. S využitím služby VIKIPID Dobírka bude obchodník schopen zhodnotit finanční prostředky i 30x měsíčně!

E-shopy se navíc mohou těšit ještě na další tři nadstavbové služby, se kterými se lze podrobněji seznámit kliknutím na aktivní odkazy VIKIPID Platba+, VIKIPID Brána a VIKIPID Štítek.

O: Kolik e-shop zaplatí za využívání Vašich služeb?
Troufnu si tvrdit, že naše unikátní služby jsou poskytovány za bezkonkurenčních cenových podmínek. Vše bude záležet na rozsahu jejich využívání, který si klient sám zvolí. Poplatek se bude pohybovat přibližně mezi 1,2% při využití jednoho produktu až po přibližně 2% z hodnoty zásilky při implementaci celého balíčku služeb, které VIKIPID nabízí. Kompletní ceník lze nalézt na našich webových stránkách.

O: Co od Vašich služeb očekáváte?
Naší vizí je, že lidé budou VIKIPID vnímat jako záruku bezproblémového a bezpečného nákupu v konkrétním e-shopu. Podobně jako existují známky kvality spojující výrobce poctivých českých potravin, chceme pod značkou VIKIPID sdružit spolehlivé české e-shopy.

Doufáme, že se staneme partnerem internetovým obchodníkům při rozvíjení jejich podnikání. Nabízíme jim navýšení prestiže a důvěryhodnosti navenek a výhodu rychlejšího peněžního toku a zjednodušení evidence a organizace zásilek uvnitř. Doufáme, že využívání našich služeb jim pomůže získat nové zákazníky a současně jim náš systém financování zásilek umožní pořizovat rychleji a ve větším rozsahu zboží na uskladnění, což opět zatraktivní e-shop v očích nakupujících.

VIKIPID

VIKIPID

Naším přáním je, aby zásluhou VIKIPIDU byli při obchodování na internetu spokojenější všichni.

platba, která platí

Autor:

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.