Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Reklamní předměty mají v marketingu stále své pevné místo

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  13:38
Upevnění vztahu se zákazníky nebo obchodními partnery prospívají drobné pozornosti, které potěší. Stále oblíbeným dárkem jsou reklamní předměty, které mohou být nejen praktické, ale i velice nápadité a vtipné.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Reklamní předměty mají v marketingu stále své pevné místo | foto: Activa, spol. s.r.o.

Reklamní předměty jsou nedílnou součástí marketingu již od roku 1789, kdy se při příležitosti zvolení George Washingtona americkým prezidentem vyrobily pamětní placky. V dnešní době podle Věry Milerové, vedoucí reklamního oddělení společnosti ACTIVA, čeští zákazníci nejvíce vyhledávají drobné reklamní předměty, jako jsou kuličkové tužky, igelitové a papírové tašky, USB, hrnky, bloky, cukrovinky a textil. To vše opatřené firemním logem nebo reklamním sdělením. Od srpna mají zákazníci také zájem o kalendáře a diáře s logem firmy a o vánoční dárkové předměty.

Reklamní předměty mají v marketingu stále své pevné místo

Reklamní předměty slouží i více než 8 měsíců

Reklamní předměty mají v marketingu stále své pevné místo

„Reklamní předmět si spojujete s člověkem, od kterého jste ho dostali. Když se předmětu přidá ještě funkčnost, to platí například u USB disků, powerbank anebo plánovačů, hned tu máte věc, která nese nejenom reklamní poselství, ale také dobře a dlouho slouží. Statistiky ukázaly, že Evropanům takové reklamní předměty slouží až osm i více měsíců. Přestože je jejich pořizovací cena vyšší, šíření povědomí o značce takovým způsobem jistě stojí za to,“ říká Věra Milerová.

Společnost ACTIVA, lídr na trhu kancelářských potřeb, jejíž součástí služeb je již více než 14 let také nabídka reklamních předmětů, nedávno spustila nový e-shop reklamni.activa.cz, díky kterému si můžete sami spočítat, na kolik vás výroba reklamního předmětu vyjde. V nabídce má e-shop téměř 5 000 produktů, výběr je tedy skutečně rozmanitý.

Sami hned zjistíte, kolik výroba vašich reklamních předmětů bude stát

„Obvyklý postup i u ostatních firem, které se výrobou reklamních předmětů zabývají, je ten, že si zákazník vybere z webové nebo katalogové nabídky předmět, navolí si počet kusů, které chce vyrobit, pošle poptávku a čeká, než mu pracovník reklamního oddělení zpracuje nabídku. Než se dopracuje k výsledku, který splňuje jeho představu i s ohledem na finanční rozpočet a možnosti výroby, proběhne několik výměn emailů a uběhne i několik dní. V našem e-shopu si zákazník může „hrát“ s počtem kusů, barevností, technologiemi apod. a kalkulaci vidí okamžitě. Výrazně si tak zkrátí čas před samotnou realizací zakázky,“ prozradila Věra Milerová.

Přední dodavatel kancelářských potřeb vyhověl poptávce

Společnost ACTIVA je v první řadě dodavatelem kancelářských potřeb, za více než 20 let své působnosti si v oblasti zásobování kanceláří vybudovala přední pozici. Nabízí více než 8 500 položek prémiových i ekonomických řad výrobků kancelářských potřeb, úklidových i hygienických prostředků, ochranných pomůcek, drogerie a občerstvení.

„Nabídka reklamních předmětů vznikala postupně jako reakce na požadavky našich zákazníků, kteří s námi byli spokojení v oblasti dodávek kancelářských potřeb a logicky chtěli od nás vyřešit i požadavky na výrobu reklamních předmětů,“ říká Věra Milerová a dodává: „Naše oddělení reklamních předmětů se zabývá kompletním zpracováním objednávek reklamních a dárkových předmětů opatřeným logem firmy. Garantujeme kompletní servis od dodání vybraného produktu, přes grafické úpravy, kvalitní zpracování až po dopravu na místo.“

Více informací o společnosti ACTIVA najdete na obchod.activa.cz a na e-shopu s reklamními předměty reklamni.activa.cz

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.