Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklamní nosič v netradičním a moderním pojetí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V dnešní době jsme si zvykli na to, že se s reklamou setkáváme na každém kroku. K některým jsme už „imunní“, tzn., že ji buď nevnímáme vůbec a nebo ji nevnímáme tak, jak by si zadavatel reklamy přál a k čemu měl daný reklamní nosič sloužit.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Reklamní nosič v netradičním a moderním pojetí! | foto: Inter Flag

Vzbudit v zákazníkovi zájem o daný typ výrobku či služby není jednoduchý úkol. Reklamních nosičů je na trhu velká řada a výběr vhodného média může být správným klíčem k oslovení koncového zákazníka.  Jak tedy na to? Jak vybrat ten správný nosič? 

V první řadě si musíme ujasnit, pro koho bude reklama určená, jakou cílovou skupinu by měla oslovit a také kde se bude vyskytovat. Jiné parametry nabízí exteriérové a jiné parametry nabízí interiérové nosiče.  Mezi účinné exteriérové nosiče patří vlajky, PVC bannery, transparenty, billboardy a v posledních letech mají své stálé místo muší křídla, neboli Bowflagy®. Ty se staly velice oblíbeným a osvědčeným prostředkem k propagaci Vašich výrobků a služeb. 

Interiérová reklama má také svá pravidla. I zde je nepřeberné množství nosičů jako jsou vlajky, roll upy, prezentační stěny a pulty, praporky, různé displaye atd., stačí si jen vybrat. 

Na trhu se objevily i tzv. „kostky“ od firmy Inter Flag s.r.o. Jedná se o tvary, většinou krychle, kvádr nebo válec, které jsou tvořeny z kvalitní PUR pěny. Tyto jednotlivé tvary jsou opatřeny potahem (povlakem), na kterém je natištěn reklamní (individuální) motiv. Motivem může být například firemní logo, fotografie výrobku, ale i soukromé fotografie, fotografie dětí, pohádkových postav atd. Záleží jen na vás, pro jaké účely má „kostka“ sloužit. 

Reklamní nosič v netradičním a moderním pojetí!

Použití je opravdu široké. 

  • Hodí se k sezení do vstupních prostor firem, recepcí, čekáren, na veletrhy a výstavy. Vhodné jsou do kanceláří, obchodů a dětských koutků, ale i do domácností a dětských pokojů. 
  • Dále nabízí možnost sestavení prezentační stěny nebo komínu, který rychle a lehce sestavíte z jednotlivých částí. Výhodou je, že pouhým otočením kostky můžete změnit reklamní motiv jedné kostky či celé prezentační stěny.  Po rozložení jsou „kostky“ opět k dispozici k sezení.

Variabilita těchto tvarů je opravdu veliká. Mohou se navzájem kombinovat, doplňovat a tím vytvořit stěnu či sezení dle přání a potřeb zákazníka. 

Reklamní nosič v netradičním a moderním pojetí!

Reklamní motiv na potah je tištěn digitální technologií a firma Inter Flag s.r.o. používá velice kvalitní a pevný materiál Multisol® D. Jedná se o neprůhledný plný materiál pro brilantní jednostranný tisk o plošné hmotnosti cca 205 g/m².

Výhodou „kostek“ je možnost obměny motivu. Potah je opatřen suchými zipy, dá se jednoduše stáhnout a vyměnit za jiný motiv dle potřeby. Potah je možné běžně vyprat v pračce. Digitální tisk a kvalitní barvy zajišťují stálost motivu.

Inter Flag

Více informací o firmě a produktech, které Inter Flag s.r.o. nabízí, naleznete na stránkách www.vlajky.cz nebo kontaktujte obchodní zástupce, kteří Vám rádi a ochotně poradí s výběrem. Těšíme se na Váš zájem!

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.