Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Realitní server hityReality je tu pro vás

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Krize realitního trhu zamíchala kartami všech realitních portálů. Kudy vede optimální cesta realitních serverů budoucnosti? Placený realitní server je špatný, ten zdarma ještě horší? Ne, zcela jistě ne. Pravda se ukrývá jako vždy uprostřed. Rozhodně přichází čas velkých změn a nových trendů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Český realitní server | foto: hityReality.cz

"Každý, kdo odvede nějakou práci, očekává za vynaloženou námahu ohodnocení, nejlépe finanční," říká majitel, který vlastní realitní server hityReality.cz Mgr. Roman Mrázik.

"Nemůžeme si namlouvat, že například Google, který nabídl svým uživatelům zdarma něco, co jinde bylo placené, se rozhodl dělat charitu a nechce vydělávat. Naopak. Tím, že se jedná o globální značku s nejširším zacílením, stačí mu vydělávat na mikro částkách, které si může dovolit zaplatit každý," dodává.

Český realitní server

Zcela opačný problém má realitní server, orientovaný na malý český trh, který se chce stát protiváhou placených serverů. Kolik lidí vlastně denně hledá nějakou nemovitost.

"Já to nevím. Vím ale, že je potřeba neustále míchat již rozdanými kartami trhu. Realitních serverů je v tak malém království zbytečně moc. A všechny navíc vypadají, že byly vytvořeny podle jediné šablony," upozorňuje Mrázik.

"Všechny nabízejí slevu při registraci, různé balíčky služeb a člověk by nabyl pocitu, že všechny tyto servery byly vytvořené  a jsou řízené černou Srukou(čti Es rukou) trhu, aby mohl zářit  jediný a nejsilnější. Všechny servery garantují vysoký počet impresí, které ale nikdo nemůže prokázat, ty menší se chlubí vysokou HYPER návštěvností, ale běžný klient toužící po vysokých číslech rád přehlíží to, že návštěvnost těchto univerzálních HYPER serverů je nahnána uměle díky tomu, že se setkávají a sčítají v deltě statistik reality se štěňátky, pracovními nabídkami, bouranými auty, nebo večeří se slevou 50%“ vyjmenovává Roman Mrázik.

logo hityReality.cz

Jeho realitní server www.hityReality.cz má několik zásadních odlišností, které ho odlišují od běžných realitních portálů. Registrace je zdarma nejen pro běžného uživatele, ale i pro realitní kanceláře, včetně většiny exportních programů.

"Na náš realitní server www.hityReality.cz, nebo www.hityReality.sk umí exportovat exportní programy, jako Lojzo, eBrana, Reax, Real Studio 2010,  a další. Máme silnou reklamní podporu. Spoty s odkazem na náš realitní server běží celoročně na významných regionálních rádiích Jizera, Kiss Delta, rádio Haná, rádio Egrensis, rádio Ethno, rádio SeeJay, nebo rádio Helax," uvádí Mrazik. 

Roman Mrázik

"To, že náš realitní server nesedí někde v koutě rozlehlého internetu, ale cíleně prezentuje nabídku nejvýznamnějších realitních kanceláří, svědčí nejen průhledná návštěvnost, neschovávající se za čarování s čísly. Náš realitní server díky billboardové, spotové, internetové reklamě, či kvalitnímu SEO, navštíví  zhruba sedm tisíc uživatelů denně. A jsou to uživatelé zajímající se opravdu jen o realitní nabídky. Nic jiného, kromě článků o bydlení, nebo právní poradny ZDARMA u nás nenajdete. V současné době připravujeme dokonce poradnu renomovaného architekta, kterou budeme rovněž nabízet zdarma. Ovšem, jak jsem zmiňoval na začátku, každý chce být za svoji práci odměněn a pokud si někdo chce připlatit za lepší pozici svých inzerátů, nebo si dokonce pronajmout celou Home Page, může si připlatit. Tomu se bránit samozřejmě nebudeme," uzavírá s úsměvem Roman Mrázik, který je mimo jiné majitelem kreativní a reklamní agentury Leopardo.

Autor:

Nejčtenější

Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře.
Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře

Ať už žijete s rodiči, nebo ve vlastním bytě, ložnice by měla být vaším útočištěm, kam si chodíte odpočinout po náročném dni. Doby, kdy v ní byly pouze šatní...  celý článek

Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště
Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště

Rezidenční projekt DOCK Marina Boulevard je realizován mezi slepými rameny Vltavy. Tyčit se bude na pomezí pražského Karlína a Libně a celkem nabídne 150 bytů....  celý článek

Centrální vysavač se vody bojí.
Centrální vysavač se vody nebojí

To, že jsou centrální vysavače výkonnější, odolnější, hygieničtější, trvanlivější a snadněji se s nimi vysává než s ostatními typy vysavačů, je všeobecně...  celý článek

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

Třetí Karlova rada: Jezdím, tedy jsem mobilní
Třetí Karlova rada: Jezdím, tedy jsem mobilní

Mobilita znamená kompletní zajištění péče o váš vůz. Pořízení vozu je teprve začátek jeho života a dobrá firma se postará o to, co je k němu potřeba.   celý článek

Další z rubriky

Garážová vrata od firmy TRIDO uspokojí i náročné zákazníky.
Garážová vrata od firmy TRIDO uspokojí i náročné zákazníky

Když se řekne garáž, většina z nás si představí neútulný prostor plný příslušenství k autu nebo jiných předmětů, které se používají v domácnosti, kolem domu či...  celý článek

Letecký pohled na Oaks Prague
První etapa výstavby rezidenčního městečka Oaks Prague byla zahájena

Po devíti letech náročných příprav byla odstartována první etapa výstavby rezidenčního celku Oaks Prague v malebné krajině u Nebřenic, ležících jen pár...  celý článek

S venkovní markýzou VELUX si léto užijete více.
Tip: Zajistěte si v podkroví příjemné léto

Léto je tady a s ním i vysoké teploty. Abyste si prázdniny užili i v podkroví, stačí jít na to chytře a inspirovat se u léty prověřených řešení nebo u jižních...  celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.