Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První webhostingová společnost zavádí šrotovné

Komerční sdělení   11:00aktualizováno  11:00
"Ekonomická krize nám pomohla," konstatuje jednatel společnosti Český Webhosting, s.r.o., Jan Chyský. "Zprvu to vypadalo, že nás prozatím míjí, ale přílivy nových zákazníků za posledních pět měsíců přesáhly i nejlepší výsledky minulého a předminulého roku. Ukazují, že tento rok bude ekonomicky silný."

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Graf. | foto: ahr

"Každý měsíc nás oslovují noví klienti - společnosti i živnostníci, kteří již nechtějí snášet nedostatečnou kvalitu služeb či vysokou cenu svého dosavadního hostingu. Vycházíme jim vstříc a pokud k nám přejde zákazník od jiného poskytovatele, například v polovině předplaceného období, kompenzujeme mu naším šrotovným část ušlého předplatného. Šrotovné (kupon v hodnotě 500 korun na nákup moderního hostingu) se stalo jednou z našich výhod. Jde o úsporu financí i přátelské gesto k našim novým klientům. V rámci šrotovného zajistíme převod stávající domény i webové prezentace," vysvětlil Jan Chyský.

Společnost Český Webhosting, s.r.o., se na trhu prosadila především svým projektem Webhosting C4, jeho kvalitou a individuálním přístupem, jak naznačuje i šíře jejich služeb.

Podporují oblíbené redakční systémy, které jsou k dispozici zdarma: Joomla, Drupal, phpRS, Wordpress, diskusní fóra, galerie. Díky tomu zákazníci Českého Webhostingu, s.r.o., šetří nemalé peníze za vývoj a správu svých webových prezentací. Tyto redakční systémy nabízejí velký uživatelský komfort, a tak si svou působivou a originální prezentaci může sestavit každý a bez výdajů.

Web zákazníka Českého Webhostingu s.r.o, vytvořený v redakčním systému Joomla

Web zákazníka Českého Webhostingu, s.r.o., vytvořený v redakčním systému Joomla.

Dále svým zákazníkům poskytují komplexní návody: stále je rozšiřují a aktualizují.

Webhosting C4 je univerzální produkt, který v jednoduchosti vyhovuje laikům, flexibilitou náročným profesionálům i velkým společnostem, jak ukazují jejich reference.

Cenu svých služeb zachovávají již tři roky ve stejné výši, a to 1 200 Kč na rok webhostingu. Doména je přitom vždy v ceně a při využití šrotovného činí náklad na webhosting včetně domény pouze 700 Kč na období dvanácti měsíců. Žádné další poplatky vás zde nepřekvapí.

Objednat webhosting:
službu můžete objednat zde. Do kolonky "Slevový kupon" napište heslo "ŠROTOVNÉ."

Když uvážíme vysokou kvalitu nabízených služeb a úsporu, která je pro společnosti právě v této době tak důležitá, je tajemství ekonomického rozmachu společnosti Český Webhosting, s.r.o., zodpovězeno.

Web zákazníka Českého Webhostingu s.r.o, vytvořený v redakčním systému Drupal

Web zákazníka Českého Webhostingu, s.r.o, vytvořený v redakčním systému Drupal.
 

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.
Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita

Cestování Čechů se v posledních letech mění. Požadavek na bezpečnost v zahraničí vyvíjí tlak na cestovní kanceláře i pojišťovny. Cestovní pojištění napříč...  celý článek

Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?
Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?

Již čtvrtým rokem proběhl mezinárodní letní dotazník Ferratum Barometer srovnávající výdajové návyky 16 zemí Evropy a Commonwealthu. Ten je pravidelně prováděn...  celý článek

E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?
E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?

Každý měsíc u nás vzniknou desítky e-shopů a také jich desítky zaniknou. Inspirovaly vás příběhy iDNES.cz o Pavlu Tesaříkovi, který stojí za fenoménem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.