Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Průmyslové zóny Čech a Itálie spojil nový vlak. Nahrazuje kamiony

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Společnost Bohemiakombi letos zahájila pravidelný provoz vlaku kombinované dopravy, který spojuje průmyslové zóny na severovýchodě ČR a v jižním Polsku se severem Itálie. Vlak, kterým se přepravují návěsy z kamionů, kontejnery a výměnné nástavby, jezdí od ledna mezi Ostravou a Veronou třikrát týdně.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Průmyslové zóny Čech a Itálie spojil nový vlak. Nahrazuje kamiony | foto: Bohemiakombi

"Po již dříve zavedených vlacích mezi střední a západní Evropou roste stále častěji poptávka po přímých nákladních expresech také směrem do jižní Evropy," uvádí jednatel společnosti Bohemiakombi Vladimír Fišer.

Nový vlak pro silniční dopravce, který spojuje průmyslové zóny, vznikl ve spolupráci s italským partnerem Cemat Milano a německým Kombiverkehr Frankfurt.

Nový vlak spojuje průmyslové zóny mezi Ostravou a Veronou

Provoz nového vlaku po celé trase, která spojuje průmyslové zóny, zajišťují soukromí dopravci. Vzdálenost delší než 1000 km vlak zdolává za pouhých 22 hodin. Na italské straně až po Brenner je za vedení vlaku zodpovědná společnost RTC, na rakouské a německé straně společnost Münchener Lokomotion a na české straně česká firma AWT, která je zároveň provozovatelem terminálu v Paskově.

V terminálu AWT v Ostravě mohou být zásilky z jižní Evropy překládány na vlaky směrem do Varšavy, nebo přes Brest do Běloruska a Ruska. V terminále Quadrante Europa ve Veroně mohou být zásilky z oblasti střední Evropy přeloženy na vlaky do Bologni, Noli a přes Bari až do řeckého Patrasu.

Terminál AWT Ostrava obsluhuje po silnici nejen průmyslovou zónu severní Moravy, ale i rozsáhlou část průmyslové zóny jižního Polska až po Krakov a také blízkou severozápadní část Slovenska.

Nový vlak spojuje průmyslové zóny mezi Ostravou a Veronou

Inteligentní využití předností silnic i železnic

Společnost Bohemiakombi se úspěšně prosazuje na trhu svojí nabídkou kombinovaného způsobu mezinárodní přepravy. Síť dálkových vlaků a linek umožňuje silničním dopravcům a speditérům inteligentním způsobem využívat předností silnice i železnice.

Bohemiakombi nabízí silničním dopravcům a speditérům také přepravy po železnici expresními vlaky mezi průmyslové zóny v Porúří, Beneluxu nebo Skandinávie. Pravidelné vlakové linky vedou z Lovosic a Ostravy do německých měst Duisburg a Hamburk. Společnost za to byla v loňském roce oceněna prvním místem v prestižní soutěži Volná cesta.

Autor:


Témata: Vlak

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.