Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Provize pro realitní kanceláře? Vyplatí se

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Žijeme v době, kdy má slovo "úspora" velkou váhu a častokráte je na místě. V realitním světě uspoříte jediným způsobem. Když obchod s nemovitostí svěříte do rukou profesionální realitní kanceláře. Proč?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Provize pro realitní kanceláře? Vyplatí se! | foto: REAL-CITY

Lidé často hovoří o vysokých částkách, které si realitní kanceláře účtují za uzavření obchodu. Z pohledu služeb, které za tuto částku dostanete, a úspory času i starostí je tato částka zanedbatelná. Toto tvrzení samozřejmě platí, pokud si vyberete služby seriózní realitní kanceláře.

Proč při prodeji využít služeb realitní kanceláře?

Hlavním argumentem, proč byste měli využít služeb realitní kanceláře, je fakt, že v těchto společnostech fungují opravdoví profesionálové, kteří se pohybují na realitním trhu, dokáží správně ocenit vaši nemovitost a dále s ní pracovat.

Roya Ravanbakhsh, majitelka společnosti Multimedia Solution

Roya Ravanbakhsh, majitelka společnosti Multimedia Solution

"Realitní kanceláře klientům ušetří čas, a to znamená i peníze.," zdůrazňuje Roya Ravanbakhsh, majitelka společnosti Multimedia Solution s.r.o., která se věnuje realitnímu trhu již 11 let pod značkou Real-City.

Realitní profesionál disponuje databází klientů s aktivními poptávkami, takže může prakticky ihned reagovat na vaši nabídku. "Realitní makléři sledují nové trendy v inzerci nemovitostí a umí se na tomto poli dobře a odborně pohybovat. Naše společnost jim k tomu nabízí všechna dostupná média i nástroje," říká Roya Ravanbakhsh. To vám zaručí, že vaše nemovitost bude opravdu vidět mezi ostatními nabídkami a osloví vyprofilovanou skupinu potencionálních zájemců o obchod, nikoli masu.

Realitní makléř je vždy na vaší straně!

"Realitní makléři se věnují aktivně případu a dokáží prodej zrealizovat nestranně, protože stojí emočně mimo něj. Je dobré si uvědomit, že makléř je na straně klienta. Funguje jako mediátor, tedy vyjednavač, který dokáže vyjednat nejlepší podmínky. Takto objektivní a nad věcí klienti nemohou být, zvláště prodáváte-li poprvé v životě," upozorňuje Alena Horáčková, jednatelka společnosti Královna realit s.r.o.

Realitní kanceláře a jejich makléři se tak postarají o to, aby byla vaše nemovitost prodána za nejvyšší možnou cenu.

Komplexní služby a inzerce něco stojí

Dnes už dávno neplatí, že přijdete prodat a realitní makléř sáhne po kontaktu na stole, spojí vás s kupcem a inkasuje za to tučnou provizi. Mezi realitními makléři panuje nepsané pravidlo, že zhruba každá desátá prohlídka prodává.

Je třeba si proto uvědomit, že realitní kanceláře musí investovat nemalé finance nejen do svých odborníků, ale i do cílené reklamy a specialistů, díky kterým se po celou dobu nemusíte vůbec o nic starat, a vše proběhne hladce. 

"Držíme se některých osvědčených zásad. Například odmítáme inzerovat na nekvalitních serverech. Kvalitní server by nás měl podporovat jako profesionála a nabízet profesionální služby. Jedním z takových je i webový portál www.realcity.cz," říká Alena Horáčková.

Bilance úspor prodeje přes realitní kanceláře

Všechny výše uvedené argumenty vedou k jedinému finálnímu tvrzení. Investice do provize realitní kanceláře je mnohonásobně nižší, než hodnota služeb, které za ni dostanete. Přestaňte proto spekulovat nad úsporami a svěřte se do rukou profesionálů!

Dříve nebylo běžné, že by realitní kanceláře poskytovaly např. finanční poradenství a služby s ním spojené v rámci standardního servisu. Dnes už je to běžnou praxí. Realitní kanceláře si uvědomily, že když pomohou klientovi vyřešit finanční stránku, mohou zakázku dostat. Služby se ovšem rozšířily ještě dál, např. o právní služby nebo třeba úpravy interiéru před prodejem (známe pod názvem homestaging).

Řada realitních kanceláří nabízí rovněž pomoc s "problematickými" nemovitostmi, které se špatně prodávají, vázne na nich zástavní právo či exekuce apod. U takových nemovitostí je třeba obhospodařit poměrně složitou legislativu.

Autor:


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.