Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Propagační textil: jak vybrat ten nejlepší a udělat si dobrou reklamu?

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Lidé obecně vítají takové reklamní zboží, které jim nabízí nějaké praktické využití. A uznejte, jaká reklama může být praktičtější než ta, do které se mohou zákazníci obléci. Z průzkumů plyne, že reklamní textil lidé vnímají jako nejméně obtěžující formu reklamy. Jak ale vybrat ten správný?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Reklamní textil s potiskem či výšivkou je účinným propagačním kanálem. | foto: iNETPrint.cz

Nenechte se zaplavit katalogy s reklamním zbožím. Zjistěte, jak reklamní textil vybírat a nač si dát pozor. Najděte cestu ze spletitého bludiště všech možných technologií. Osvědčené tipy vám pomohou ušetřit firemní rozpočet.

Vybírejte textil podle příležitosti

Látkové tašky a lehké větrovky do města i na výlety

Látkové tašky a lehké větrovky do města i na výlety

Rozhodující roli hraje zamýšlené použití reklamního textilu. Na masivní akci, na které budete textil rozdávat návštěvníkům, určitě nepotřebujete polokošili za 300 Kč. Naproti tomu, pokud hledáte firemní oblečení, ve kterém budou vaši kolegové dostatečně reprezentativní, neposlouží vám levné tričko. Vyberte si zkušeného obchodního partnera, který bude chápat vaše potřeby a poradí vám s výběrem reklamního textilu. Jedním takovým je společnost iNETPrint.cz.

Aby reklamní textil dlouho vydržel

Důležitá je samozřejmě také kvalita. Tu lze poznat několika způsoby. Zkušenější jistě dají na dříve vyzkoušenou značku textilu, kterou je například český výrobce reklamního oblečení s dlouholetou tradicí – ADLER Czech, a.s. Pokud s reklamním textilem nemáte žádné zkušenosti, měli byste hledat takový textil, který má gramáž látky nad 140 g/m2, úpravu proti vzniku žmolků, zpevňující pásky pro posílení střihu či případně zdvojené švy.

Aby reklamní textil správně fungoval

Softshellové bundy a fleecové mikiny do přírody

Softshellové bundy a fleecové mikiny do přírody

Aby se textil stal opravdu reklamním, je potřeba ještě jedné věci – kvalitního brandingu. Tedy nějaké formy „označení“ textilu logem společnosti nebo jiným motivem. Při výběru vhodné technologie se také vždy řiďte zamýšleným použitím. Potřebujete-li rychle vyrobit velké počty textilu na rozdávání, vyberte jednobarevný potisk sítotiskem. Pokud potřebujete prodavače na prodejnách či jiné členy týmu obléci reprezentativně, zvolte košile či polokošile s výšivkou.

Každá technologie má svá omezení, na která vás dobrý prodejce nezapomene upozornit a pomůže Vám tak rozhodnout se, který branding bude pro váš reklamní textil nejvhodnější.

Jednoduše on-line

Trička a polokošile pro každou příležitost

Trička a polokošile pro každou příležitost

Vyzkoušejte společnost iNETPrint.cz, která má s reklamním textilem a jeho brandingem více než 12 let zkušeností, garantuje rychlé termíny a poskytuje výhodné množstevní slevy. Ceny si jednoduše spočítáte on-line, a to včetně potisku či jiného druhu reklamního označení. S výběrem vám navíc pomohou užitečné filtry, díky kterým můžete textil snadno vybírat podle různých kritérií – barvy, velikosti, značky, provedení a řady dalších.

Vyzkoušejte si to a uvidíte, že se objednání reklamního textilu na iNETPrint.cz příliš neliší od běžného internetového nakupování.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.