Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Profesionální webové stránky jsou základ, pro firmy mají řadu výhod

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V internetovém prostředí se odehrává ostrý konkurenční boj napříč všemi oblastmi, protože společnosti se snaží zlákat na svou stranu co nejširší spektrum zákazníků.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Profesionální webové stránky jsou základ, pro firmy mají řadu výhod | foto: Critical works s.r.o.

Nicméně základním stavebním kamenem ve virtuálním světě je webová stránka (případně internetový obchod) s poutavým designem a přehlednou strukturou. A právě v tomto ohledu spousta firem pokulhává, neboť preferují nízkou cenu tvorby webové stránky i na úkor kvality. Ale s tímto špatným rozhodnutím jde ruku v ruce nulová návštěvnost.

Internetová populace neustále roste a počet reálných uživatelů českého internetu dosahuje hranice sedmi milionů. A to je jeden z hlavních důvodů, proč prezentovat svou společnost prostřednictvím této globální sítě. Webová stránka je efektivní nástroj marketingové komunikace, který se podílí na zlepšování prosperity a zvyšování zisku. Pravidelná aktualizace obsahu přiláká nové návštěvníky, které snadno přeměníte na zákazníky.

Webová stránka má pro firmu spoustu přínosů

Tvorba webových stránek vám otevírá dveře do světa s nekonečnými možnostmi a příležitostmi. Značnou výhodou v porovnání s kamennou pobočkou je, že nepůsobíte pouze v rámci regionu, kraje či státu. Stáváte se součástí celosvětového systému za takřka minimální náklady, jejichž návratnost je poměrně rychlá. Virtuální pobočka je v nepřetržitém provozu, tudíž potenciální zákazník může vaši webovou stránku navštívit během obědové přestávky i během nočních hodin. Abyste přilákali jeho pozornost, měli byste mu poskytnout ucelené informace o službách, produktech, akcích a novinkách.

Prostřednictvím internetové stránky můžete seznámit širokou veřejnost s připravovaným produktem, který ještě není sériově vyráběný. U zajímavých nabídek si zájemci velice rádi počkají. A jejich zájem si můžete potvrdit předobjednávkou.

Webová stránka stále častěji je prvním kontaktem zákazníka s firmou, a proto byste měli udělat velice dobrý dojem. Získáte více poptávek a lépe prezentujete svou společnost.

Proč si nechat vyrobit webové stránky na zakázku?

O výhodách firemní webové prezentace bychom mohli napsat knihu. Zaměříme se nyní na otázku, kde si vytvořit webovou stránku. Velice často se snaží společnosti co nejvíce ušetřit. Bohužel, vždy na špatných místech. Ačkoliv existují portály umožňující bezplatné vytvoření webové stránky, rozhodně je nedoporučujeme. Kamenem úrazu jsou omezené možnosti a funkce. Vzhled, který není většinou responzivní (optimalizovaný pro displeje mobilních telefonů a tabletů), nepřizpůsobíte svým představám a redakční systém má pouze základní funkce.

Kdežto profesionální tvorba webových stránek na zakázku všechny výše zmíněné problémy vyřeší. Prvotním krokem v procesu realizace webových stránek je navržení webdesignu, který perfektně vystihne odvětví vaší působnosti. Velice důležité je, aby barvy na stránkách korespondovaly s grafickou identitou firmy. A nezajímavé, respektive zastaralé logo by potřebovalo také trochu oživit.

Jakmile schválíte konečnou verzi webdesignu, přichází na řadu práce kodérů a programátorů. Webovou stránku nasadí na bezplatný redakční systém WordPress, který je uživatelsky přívětivý. Disponuje nespočetným množstvím nástrojů pro optimalizaci webových stránek, tudíž snadno vyplníte titulky, popisky a klíčová slova u každé stránky a u každého příspěvku. S fotografiemi a dalšími médii můžete snadno pracovat, aniž byste potřebovali nějaké hluboké znalosti z oblasti grafiky či kódování.

Kvalitní webová stránka je základním předpokladem k úspěchu v internetovém světě. Začněte prezentovat svou společnost tam, kde přichází lidé z celého světa. Ano, na internetu.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.