Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Proč firmy svěřují zajišťování služební cesty agenturám?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Online rezervační systémy nabízejí klientům zajišťování služební cesty zcela autonomně s vidinou úspor na servisních poplatcích agentur. Ale je snížení cen za získané služby dostatečně adekvátní?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Proč firmy svěřují zajišťování služební cesty agenturám? | foto: fotky-foto.cz, FLY UNITED

Jaká je vlastně úspora služební cesty v konečném důsledku?

Z pozice podnikatelských subjektů, jež jsou nuceni pravidelně zajišťovat služební cesty pro své zaměstnance, je ve výsledku úspora z individuálních objednávek přes online rezervační systémy často nulová, ne-li záporná. Hlavním důvodem tohoto efektu je především neprůhlednost konečných cen služeb nabízených v online rezervačních systémech.

Klient se může jen domnívat, jaká je hodnota samotné služby převzaté od konečného dodavatele, například letecké společnosti, a jaká část ceny je již servisním poplatkem za zprostředkování služby. Zákazník může sice ceny porovnávat v různých rezervačních systémech a vybrat si tak nabídku nejméně nákladnou, ale toto řešení je účinné jen u sporadických poptávek.

Odebírá-li klient velký objem cestovních služeb, pak má tento decentralizovaný nákup za následek snížení možnosti řízení činností spojených s pořizováním cestovní služby a tak jako je tomu i u ostatních ekonomických činností, čím větší decentralizace aktivit, tím více rostou náklady s nimi spojené. Obtížnější je pak i jejich optimalizace a následná kontrola.

Benefity u služební cesty plynoucí ze spolupráce s jedinou cestovní agenturou

Všechny prosperující podnikatelské subjekty již následují trendy 21. století a k dosažení ekonomicky měřitelných výsledků uplatňují princip zaměření se na to co, v čem jsou nejlepší. Činnosti podpůrné, které nejsou hlavním posláním firmy na trhu, jsou postupovány za hranice podniku, k rukám specialistů.

Tak jako zastřešení softwarových řešení je postupováno IT specialistům, tak i správa cestovní služby může být přenesena na cestovní agenturu. Takováto spolupráce má za následek centralizaci veškerých činností spojených s cestováním, od zajišťování leteckých dokladů dle požadovaných parametrů, přes výběr nejvhodnějších ubytovacích služeb, až po řešení problematiky spojené s vízovými povinnostmi cestujících.

Kromě všech zmíněných ekonomických benefitů, jež spolupráce s jedinou cestovní agenturou přináší, vzniká touto kooperací partnerství, díky němuž je zabezpečování služební cesty také mnohem bezpečnější. V případě jakýchkoliv nepředvídatelných událostí během služební cesty má klient cestovní agentury jistotu, že se na svého operátora může kdykoliv obrátit a jednoduše tak cestovní komplikace operativně vyřešit.

fotky-foto.cz - business - people - groop - working  -office

Výběrem profesionální cestovní agentury, jež mimo cestovní služby nabízí svým zákazníkům také správu ekonomické stránky cestování, mohou podniky ušetřit až desítky procent svých cestovních nákladů.

Tyto úspory jsou realizovány jak aplikací efektivních nástrojů řízení obchodního cestování ze strany cestovní agentury, tak i prostřednictvím aktivního reportingu jež je ze strany agentury zajišťován a na základě kterého pak mohou být dojednány speciální odběratelské podmínky u leteckých společností, ubytovacích zařízení apod.

Svěřte i vy své služební cesty do rukou profesionálů

Ryze česká cestovní agentura FLY UNITED působí na trhu od roku 1993 a specializuje se výhradně na korporátní klientelu, čímž přináší přidanou hodnotu v podobě vysoké profesionality získané díky mnohaletým zkušenostem v oboru.

logo FLY UNITED

Jak efektivně zajišťovat služební cesty se dozvíte na www.flyunited.cz.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.