Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Přízrak na tři aneb na český trh přichází nový cruiser

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Tak trochu motorka i čtyřkolka, siluetou však nejvíc vodní skútr. Bez přilby neradno s ním špásovat, přitom muž zákona bude chtít vidět autařský řidičák skupiny B. Co je to? Přeci král všech silničních exotů, tříkolka CAN-AM SPYDER. Na českém trhu se právě zabydluje zbrusu nový cruiser SPYDER F3.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Přízrak na tři (kola) | foto: BCE s.r.o.

Sedm let centrem pozornosti

Spyder jako takový není na českém trhu novinkou, ale ohromuje už od roku 2008, kdy začal novému způsobu kratochvíle prošlapávat cestičku dravý SPYDER RS.  Zboural veškeré konvence a jednou provždy změnil pohled na tříkolová vozidla.

Luxusní cestovní koráb SPYDER RT byl logickým pokračováním příběhu, který měl místo sportovců oslovit zhýčkané cestovatele.

Pan Nepřehlédnutelný

Jestliže dosavadní verze tříkolky CAN-AM jsme vnímali jako odvážné až extravagantní, pro popis letošní novinky ještě nebylo vymyšleno dostatečně výstižné slovo. Ve spojení s dominantním trubkovým rámem a celkově atypickou koncepcí vzniklo jedinečné cosi, za čím by se zvědavě otočila i pouliční lampa, kdyby mohla. Pokud jste zatím nezažili ten pocit, kdy celá ulice pozoruje každý váš pohyb, svezte se na SPYDERu F3 …

Přízrak na tři (kola)

Na pohodu

Pohodlíčko, to by mu šlo. Řídítka i stupačky nabízejí široký rozsah seřízení, takže si „ef-trojku“ nastavíte přesně podle sebe. S pomocí dynamického posilovače řízení a optimálního rozložení hmoty stroje se může proplétat serpentinami zcela oddychově.

Není třeba se bát rizika pádu či převrácení, na to jsou bezpečnostní elektronické systémy nastaveny „americky“ přísně.

Neméně přesvědčivé druhé já

Přízrak na tři (kola)

Na cruiserech se sice primárně kochá, ale mocné zrychlení patří ke slušnému vychování stejně, jako podmanivý zvukový doprovod. Kratší zpřevodování dává ještě víc vyniknout síle tříválcové třináctistovky ROTAX, což má za následek mamutí zátah a sprint na stovku za 4,8 sekundy! Výkon 86 kW a točivý moment 130 N.m by stačily lecjakému autu, u SPYDERu jim ale leží na bedrech jen necelých 400 kilogramů.

Naprostá většina SPYDERů je osazena komfortním semiautomatickým řazením. K jeho ovládání potřebujete jen dva prsty levé ruky. Je to neskutečně účinné a efektním meziplynům při podřazování snadno přijdete na chuť. To ale ještě není nic proti laděné koncovce, kterou spyderu ušil na míru proslulý ladič AKRAPOVIČ.

Záležitost půlmilionářů

Nemá smysl snažit se SPYDER zařadit do některé z existujících škatulek, on je především sám sebou, vlastní kategorií silniční zábavy. Pokud neradi splýváte s davem a řadíte se spíš k průkopníkům nových směrů, bylo sedlo téhle tříkolky ušito právě pro vás. Pro maximalizaci efektu je tu nový SPYDER F3. Za jeho řídítky budete exot i mezi svými, třeba na letním megasrazu SPYDERů v Alpách. Co k tomu potřebujete? Alespoň 532 279 Kč na základní model F3 v černé barvě s manuálním řazením, v ideálním případě pak 639 900 Kč na dvoubarevný F3 S s bohatší výbavou a semiautomatickým řazením.

 

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.