Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Přímý prodej roste i v době krize. Amway dosáhla rekordních tržeb 11,8 miliardy dolarů

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Amway, celosvětově největší společnost v oblasti přímého prodeje, dosáhla v roce 2013 rekordních tržeb v hodnotě 11,8 miliardy dolarů. Překonala tak hospodářské výsledky z loňského roku, kdy její tržby činily 11,3 miliardy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Přímý prodej roste i v době krize. Amway dosáhla rekordních tržeb 11,8 miliardy dolarů | foto: Amway Česká republika, s.r.o.

Amway tak pokračuje v trendu posledních sedmi let, kdy tržby postupně stále rostly. Například v roce 2006 byly na úrovni 6,3 miliardy dolarů. Na hospodářských výsledcích se tak negativně nepodepsala ani globální ekonomická krize.

"Hnací silou úspěchu společnosti jsou naši distributoři a 21 tisíc zaměstnanců ve 100 zemích světa,“ prohlásili společně šéfové Amway Doug DeVos a Steve Van Andel.

Přímý prodej roste i v době krize. Amway dosáhla rekordních tržeb 11,8 miliardy...

Nejprodávanějšími zůstávají výrobky z řady doplňků stravy značky NUTRILITE, k čemuž do značné míry přispělo uvedení řady na omezení hmotnosti Body Key. Úspěšný rok má za sebou i kosmetická značka Artistry díky nové řadě Youth Xtend. eSpring zůstává nejprodávanější značkou domácích zařízení na úpravu pitné vody na světě, a to i díky uvedení na čínský trh.

Amway kvůli rostoucí poptávce investovala loni 375 milionů dolarů do výzkumu a vývoje, zejména do vlastních podniků ve Washingtonu, Californii, Michiganu, ale také v Indii, Číně či Jižní Koreji.

Společnost byla i v roce 2013 aktivní v oblasti společenské zodpovědnosti.

V roce 2013 oslavila 10. výročí kampaně pro děti One by One dobrovolnickým dnem, kdy v 57 zemích světa pracovalo ve prospěch dětí více než 15 tisíc lidí z řad zaměstnanců a distributorů Amway.

Přímý prodej roste i v době krize. Amway dosáhla rekordních tržeb 11,8 miliardy...
Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí
Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí

Recenze si přečtěte na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.