Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Přihlášku do zdravotní pojišťovny ČPZP si podejte do konce června

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Důvody, proč lidé mění zdravotní pojišťovnu, jsou různé. Nejčastěji proto, že nemá smluvní vztah s lékařem či nemocnicí v místě bydliště nebo že poskytuje jen omezený rozsah služeb. Pokud se svou zdravotní pojišťovnou nejste spokojeni, máte poslední šanci ji letos změnit.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zdravotní pojišťovna ČPZP přijímá přihlášky jen do konce června! | foto: ČPZP

Kvalitní zdravotní péči dostupnou po celé ČR garantuje svým klientům Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP). Pokud si podáte přihlášku do 30. června, stanete se jejím klientem od začátku roku 2013.

"ČPZP jako finančně zdravá, stabilní a prosperující zdravotní pojišťovna nabízí svým pojištěncům jistotu a perspektivu. Dostupnost, kvalita i rozsah poskytované zdravotní péče souvisí s našimi včasnými platbami zdravotnickým zařízením, pro něž jsme tak rovněž dobrými partnery. Zakládáme si na osobním přístupu k našim klientům, což nám zároveň pomáhá lépe a rychleji vyřešit jejich záležitosti. Máme více než 737 tisíc klientů a přicházejí další. Od začátku letošního roku jsme přijali na 20 tisíc podaných přihlášek," potvrdil ředitel prodeje a marketingu ČPZP Ing. Vladimír Matta.

ČPZP - přihlášky

Přihlaste se do ČPZP na pobočce či online

Přihlásit se do ČPZP lze během návštěvy na kterékoliv její pobočce, nebo zcela jednoduše prostřednictvím online registrace na webových stránkách www.cpzp.cz. Noví pojištěnci získají nárok na všechny výhody, které zdravotní pojišťovna poskytuje. Informace k přeregistraci ochotně sdělí Informační centrum ČPZP na telefonické lince 810 800 000.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna nabízí pestrou škálu preventivních programů zaměřených na posílení zdraví. Z nabídky si vybere skutečně každý. Rodiče mohou v letošním roce čerpat příspěvek na sebe i své děti, a to až do výše 1 500 Kč na pojištěnce. Tato částka ale nemusí být konečná, mohou ji navýšit další produkty nebo příspěvky, se kterými zdravotní pojišťovna přichází během roku.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna nabízí dárcům krve odměnu až 4 500 Kč

ČPZP pamatuje i na programy pro dárce krve a krevní plazmy, pro něž má připraveny odměny v závislosti na počtu provedených bezpříspěvkových odběrů až do výše 4500 Kč.

Pojištěnci, kteří se aktivně starají o své zdraví, jsou odměněni příspěvkem z motivačně preventivního programu Bonus Plus. Od letošního roku mohou zájemci využívat i výhody produktu Karta života, kterou dobře znají klienti Zdravotní pojišťovny Ministerstva vnitra ČR.

Pobočky ČPZP najdete v 80 městech po celé republice, se zdravotní pojišťovnou můžete komunikovat rovněž písemně, telefonicky či elektronicky. Pojištěncům, kteří dávají přednost komunikaci z pohodlí domova, usnadňuje kontakt s ČPZP elektronická přepážka na webu této zdravotní pojišťovny.

Zde jsou odkazy i na obchodní partnery ČPZP, u nichž pojištěnci mohou nakoupit výrobek či službu se slevou. Česká průmyslová zdravotní pojišťovna se může pochlubit i tím, že komunikuje se svými fanoušky na sociální síti Facebook.

logo ČPZP
Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.